Overstappen van energie leverancier

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:11

Wij stappen regelmatig over. Niet precies ieder jaar, denk er soms te laat aan en dan blijven we wat langer bij een leverancier. Ga nu ook weer langzaam aan rond kijken bij welke leverancier het goedkoper is. Dan eerst dit voorleggen aan de huidige en dan eventueel overstappen.

Heb nog geen enkele keer problemen ondervonden met overstappen en zijn dus toch al bij meerdere leveranciers geweest, bij sommige zelfs al 2 keer :D

Ik stap wel altijd over met een jaarcontract, dus nooit voor 3 jaar vast of zo.

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:13

Udo2001 schreef:
Iemand bekend met energiedirect?

Behalve dat ik hier na 100 screenings zo goed als aan was genomen voor een simpel bijbaantje op de klanten service (mail contact) en toen na 3 volle dagen training de toets niet haalde omdat ik te weinig tijd had en de laatste 2 pagina's niet ingevuld kreeg. Geen uren uit betaald gekregen, en geen flexibiliteit van hen kant. Ik was erg gemotiveerd en heb tijdens mijn training flink mijn best gedaan. Een andere jongen die met mij op de heen weg naar de training liep heb ik nog veel moeten uitleggen, en hij heeft de toets wel gehaald :+
Ben in totaal met info avond, sollicitatie gesprekken etc ruim 30 uur kwijt geweest aan hen. Heb gevraagd om een telefonisch gesprek om de toets in te zien en te kijken waar het fout is gegaan, maar heb nooit meer iets gehoord. Ben er dus meteen op afgeknapt, was een mega commerciële bedoeling daar.

Wel kun je hier uit opmaken dat ze klant contact erg belangrijk vinden :+ dus aan de service zal niks zijn op te merken. :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 23:48

Udo2001 schreef:
Iemand bekend met energiedirect?

Ben net naar een ander overgestaot. Moest 103 pm betalen voor een tweepersoons huishouden en voor een woning van 50 m2

Allejandro

Re: Overstappen van energie leverancier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 09:08

Ik heb onze huidige energie leverancier gewoon gebeld of ze een deal voor mij hadden, anders was ik overgestapt. Die hadden ze wel :D. Scheelt niet veel met de 'kortingen', dus zo kan het ook. En geen gedoe met overstappen ;)

Donkerblauw

Re: Overstappen van energie leverancier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:37

LZP -> HTT