Seat Arosa's zijn ook erg prettig.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Bovendien is een VW zoveel meer auto dan de andere auto's die je noemt. Gooi alleen maar eens een deur dicht en voel het verschil! 

Supergaaf auto'tje en ook erg zuinig
Mioux schreef:Binnen je budget is bijvoorbeeld een peugeot... ja het is geen nieuwe auto maar een 106 heb ik jarenlang gereden tot ik wel groter moest ivm een kindje. Heb er jaren veel plezier mee gehad en benzine kosten waren ook vrij laag want hij was zuinig (1.1 was het autotje) ook de verzekering viel me hard mee omdat hij niet erg zwaar is. Ook kan je als je via een dealer haalt (kosten vaak rond 1000,-) een nieuwe apk bij vragen bij aankoop, dan heb je zowiezo nog een jaar dat je apk goed is. Ook een voordeel menig dealer of garage heeft onderdelen van peugeot.
heerlijk zuinig, en nu nog wegenbelastingvrij
Janine1990 schreef:Mioux schreef:Binnen je budget is bijvoorbeeld een peugeot... ja het is geen nieuwe auto maar een 106 heb ik jarenlang gereden tot ik wel groter moest ivm een kindje. Heb er jaren veel plezier mee gehad en benzine kosten waren ook vrij laag want hij was zuinig (1.1 was het autotje) ook de verzekering viel me hard mee omdat hij niet erg zwaar is. Ook kan je als je via een dealer haalt (kosten vaak rond 1000,-) een nieuwe apk bij vragen bij aankoop, dan heb je zowiezo nog een jaar dat je apk goed is. Ook een voordeel menig dealer of garage heeft onderdelen van peugeot.
Vond je dat niet irritant, zo'n klein motortje? Ik heb een 1.3 en irriteer me er al aan dat ik weinig vermogen heb.
) maar tsja tegen versleten onderdelen doe je zo weinig. Saintelette schreef:Ik rijd een nieuwe Ka en ben er heel tevreden over! Heb er al lekker veel km's mee gereden en nog geen problemen mee gehad!
Tweedehands, houd er dan met veel auto's rekening mee dat ze de eerste 5 - 10 jaar weinig onderhoud vergen, maar dat het daarna ineens hard kan gaan.. Mn vriend heeft met zijn 14 jaar oude clio ineens veel problemen, die puur door ouderdom komen. Deze auto is altijd super onderhouden (van zn vader geweest en die is monteur geweest enz) maar tsja tegen versleten onderdelen doe je zo weinig.
vorig jaar een auto gekocht, een peugeot 306 ingeruild en uiteindelijk 4400 betaald, apk dit jaar....2000 euro (waren enkele dingen die de garagedealer bij verkoop niet gedaan had die wel gedaan moesten worden voor vorige apk) uiteindelijk kostte het me 1300 aan echt versleten dingen van het afgelopen jaar, dat heeft elke auto wel.. of anders moet je een nieuwe kopen maar dan moet de TS wel aan bedrag met extra 0 rekenen... Mijn auto een renault kangaroo (kangoo) is overigens van 2004 dus valt ook mee Mioux schreef:Saintelette schreef:Ik rijd een nieuwe Ka en ben er heel tevreden over! Heb er al lekker veel km's mee gereden en nog geen problemen mee gehad!
Tweedehands, houd er dan met veel auto's rekening mee dat ze de eerste 5 - 10 jaar weinig onderhoud vergen, maar dat het daarna ineens hard kan gaan.. Mn vriend heeft met zijn 14 jaar oude clio ineens veel problemen, die puur door ouderdom komen. Deze auto is altijd super onderhouden (van zn vader geweest en die is monteur geweest enz) maar tsja tegen versleten onderdelen doe je zo weinig.
dat heb je bij elke autovorig jaar een auto gekocht, een peugeot 306 ingeruild en uiteindelijk 4400 betaald, apk dit jaar....2000 euro (waren enkele dingen die de garagedealer bij verkoop niet gedaan had die wel gedaan moesten worden voor vorige apk) uiteindelijk kostte het me 1300 aan echt versleten dingen van het afgelopen jaar, dat heeft elke auto wel.. of anders moet je een nieuwe kopen maar dan moet de TS wel aan bedrag met extra 0 rekenen... Mijn auto een renault kangaroo (kangoo) is overigens van 2004 dus valt ook mee
xIirtJj schreef:Alleen maar slechte.
xIirtJj schreef:Alleen maar slechte.