Hoe kan ik me vermaken in het vliegtuig???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:17

Ayasha schreef:
Jemig mensen, allemaal met het verkeerde been uit bed gestapt?

Wat zijn jullie allemaal geweldig en goed dat jullie al zulke lange vluchten gedaan hebben. +:)+ Trots op zijn! Echt helemaal super, fantastisch, wát een prestatie!

Weet je wat een nog grotere prestatie zou zijn? Je inleven in ieman die waarschijnlijk nog nooit gevlogen heeft, zich hier ook geen voorstelling van kan maken, en dus gewoon antwoorden op de vraag zonder zo belachelijk denigrerend te doen en jezelf beter te voelen.

TS: pak een leuk boek mee, desnoods een paar strips, dan zijn die 45 min zo om!

Ik vind mijzelf helemaal geweldig ja.... *\o/* en ben ook mega trots dat ik al 2x de wereld ben rondgevlogen. _/-\o_

SETEFURII

Re: Hoe kan ik me vermaken in het vliegtuig???

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:22

Nou, ipod of mp3 meenemen met muziekje op of een boekje meenemen.

Lijkt me ideaal voor deze afstand. :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:28

Je kunt ook een spelletje spelen op het tv'tje in de stoel voor je. Die dingen zijn zo traag dat je in 45 min misschien nog net een spelletje gespeeld hebt.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:30

In 45 minuten vluchten hebben ze volgens mij meestal geen schermpje :') Gewoon lekker een boek meenemen en lezen :)

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:31

Nies_ schreef:
Je kunt ook een spelletje spelen op het tv'tje in de stoel voor je. Die dingen zijn zo traag dat je in 45 min misschien nog net een spelletje gespeeld hebt.

in korte vluchten heb je alleen schermen in het plafond :P

edit; oeps is al gezegd..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:31

TS, wat doe je als de drie kwartier in de auto/trein zit? Gewoon dat doen in het vliegtuig, je bent er zo..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:32

Ik vermoed dat je voor een vlucht van 45 minuten geen eigen schermpje hebt en tijdens start en landing van mag officieel geen apparatuur aan hebben dus aan een ipod heb je weinig dan, want je bent maar een paar minuten op de maximale hoogte :)
Maar TS als je nog nooit gevlogen hebt (daar ga ik van uit omdat je deze vraag stelt), dan weet ik zeker dat je je prima vermaakt die 45 minuten! Zorg dat je kauwgom hebt tegen eventuele oorpijn, probeer een raamplaatsje te krijgen voor het uitzicht en geniet van de nieuwe ervaring :Y)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:33

Oh, sorry, dat wist ik niet. Voor korte vluchten is er wat mij betreft namelijk een beter alternatief; de auto. :D

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:33

Meestal hebben ze van die Flybuy boekjes in het vakje voor je stoel. Vind ik altijd er leuk om in te neuzen.:)

Meestal brengen ze ook nog even vlug iets te drinken en te eten.

Wij hadden dit jaar een binnenlandse vlucht van Athene naar Rhodos en daar kregen we een glas drinken en een broodje of een zakje pinda's.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:35

Wat je ook kunt doen zijn die blaadjes lezen bij wat je moet doen, mocht er wat mis gaan tijdens de vlucht :') ik doe dat altijd, maar als je een beetje bang bent moet je dat misschien maar niet doen...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:37

Nies_ schreef:
Oh, sorry, dat wist ik niet. Voor korte vluchten is er wat mij betreft namelijk een beter alternatief; de auto. :D

Kan jouw auto zwemmen? TS woont in op de Caraibische eilanden :D :+ :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:37

45 minuten-
je stijgt op en je gaat weer dalen,
bij beide is er genoeg te bekijken en je zit ongeveer een kwartier in de lucht. Dat is normaal best wel saai, maar als er geen bewolking is, kan je heel erg leuk naar buiten kijken!
Verder zou ik een klein boekje meenemen of muziek o.i.d., in elk geval- het is zó voorbij, vervelen is niet eens echt tijd voor.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:40

NatasjavE schreef:
Nies_ schreef:

Kan jouw auto zwemmen? TS woont in op de Caraibische eilanden :D :+ :Y)

Mijn auto niet, maar hij kan wel op een bootje of door een tunnel.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:50

Dan ga ik toch echt liever vliegen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:54

Ibbel schreef:
NoreenJulia schreef:
Ik las dat je graag breid. Nou neem je pennen en wol lekker mee

Geen goed plan. Breipennen worden gezien als steekwapens, die ga je de security niet door krijgen.

Geloof het of niet, maar op mijn laatste trip naar de VS (Las vegas) zat er iemand met breinaalden in het vliegtuig. Bij de landing heeft het personeel zeker 3 keer gevraagd of ze het op wilde bergen maar dat mens bleef maar breien :p.
Maar kan heel goed dat je het niet meekrijgt hoor, ik zou de gok niet wagen. Maar ik heb het dus wel eens gezien.

45 minuten is goed te doen. Gewoon een tijdschrifje mee en je bent er voor je het weet.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:55

Ik niet. Rij nog liever 10 uur in een auto dan 1 uur in een vliegtuig (met al het gedoe er bij).

Maar beetje offtopic dit :D

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 11:59

verootjoo schreef:
NoreenJulia schreef:
Ik las dat je graag breid. Nou neem je pennen en wol lekker mee

Hihi, er laat niemand je het vliegtuig in met breipennen :+

...

Dat ligt er maar net aan vanaf waar je vliegt O:) In Nederland zal het je inderdaad niet lukken, maar als je vanaf sommige andere gebieden vliegt zal het je verbazen hoe weinig controle ze hebben. Ben vanaf de Dominicaanse Republiek teruggevlogen zonder enige vorm van tassencontrole, bedacht me pas in het vliegtuig dat ik een bus deo in mijn tas had zitten, had ik op zijn minst een mooie vlammenwerper van kunnen maken.

TS, 45 minuten is niet veel, denk maar aan een 45-minuten ritje in de trein of in de auto. Ik zou niet eens wat speciaals meenemen, ik zou genieten van het uitzicht, want als je klaar bent met opstijgen ga je alweer zo'n beetje landen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 14:59

Riannetjehh schreef:
Nies_ schreef:

in korte vluchten heb je alleen schermen in het plafond :P

edit; oeps is al gezegd..

Ook niet altijd hoor.

Ik vlieg nog wel eens AMS-FRK en daar moet je het doen met de boekjes of je eigen i-pad. Maar je krijgt wel een broodje en iets te drinken.(lufthansa)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 15:01

Gisteren verhuizing naar Turkije, 3 uur vlucht. Ik heb me vermaakt door met mijn familie te kletsen, naar buiten te kijken, kleurplaat ingekleurd en voor de rest niks, gewoon een beetje voor me uit zitten kijken. Die 3 uur vlogen zo voorbij!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 15:04

TS; je stijgt op, men komt langs met wat te drinken en een snack en dan moet je nog haasten om dat op te krijgen want dan wordt de landing alweer in gezet.
Mijn ervaring is dat je op zo'n korte vlucht niet eens de tijd hebt om een boek te openen of een spelletje te spelen. 3x ademen en je bent er.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 15:07