Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yessy schreef:Ik vind het persoonlijk wel schelen, word er net wat rustiger wakker van door het licht. Maar in de winter blijft het opstaan vreselijk, daar doet een lamp helaas weinig aan. Ik heb die van mij al jaren, was de eerste philips met radio en 3 verschillende geluidjes. Hij doet het nog steeds prima alleen soms heeft 'ie kuren, dan gaat 'ie ineens midden in de nacht af of licht geven, best storend
Destijds gekregen als kerstkado toen ik bij een zorgverzekeraar werkte
. NatasjavE schreef:Yessy schreef:Ik vind het persoonlijk wel schelen, word er net wat rustiger wakker van door het licht. Maar in de winter blijft het opstaan vreselijk, daar doet een lamp helaas weinig aan. Ik heb die van mij al jaren, was de eerste philips met radio en 3 verschillende geluidjes. Hij doet het nog steeds prima alleen soms heeft 'ie kuren, dan gaat 'ie ineens midden in de nacht af of licht geven, best storend
Ik heb dezelfde en die heeft dezelfde kuren. Denk je echt van: neeeeehee dit kan niet waar zijn...nu al? En dat klopt dan,...dan is het 3:15 uur of zo![]()
Maar dat is gelukkig niet te vaak en ik vindt het heerlijk wakker worden. Met een of ander herrie geluid wakker worden maakt van mij niet de meest aardige persoon in de wereld.(slachoooo!!!)
)