Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ze zijn knoerthard, redelijk valproof dus. Verder, windows 8 interface vind ik supermakkelijk. Je vindt alles binnen een paar tellen, updaten gaat heel makkelijk namelijk gewoon via je telefoon. Enige waar ik aan moest wennen is het toetsenbord, voor mijn gevoel zijn de toetsjes op het scherm wat smal. Maar verder alleen maar positief! Hele gezin zit aan de windows phone.
Tenminste, de prijskwaliteit verhouding is heel netjes. Telefoon heeft een groter scherm dan andere telefoons in die prijsklasse. De batterij gaat bijna 2 dagen mee bij redelijk gebruik (af en toe bellen/appen of internetten). Bij intensief gebruik zeker een hele dag, eigenlijk nooit minder.

hafjelinger schreef:Dankjewel voor jullie reacties!!
Helaas is mijn telefoon gesneuveld (galaxy ace plus) ik krijg dan wel een andere telefoon van de Hi maar nooit zo goed als mijn kapotte.. Mijn moeder mag een nieuw abonnement afsluiten want die van haar loopt af, en dan mag ik die telefoon die daarbij zit hebben. Helaas geen goedkope abonnementen met een Windows Phone gezien, dus het zal voor mij nog even duren voordat ik er een in mijn bezit heb...
Iemand nog tips?
Janine1990 schreef:hafjelinger schreef:Dankjewel voor jullie reacties!!
Helaas is mijn telefoon gesneuveld (galaxy ace plus) ik krijg dan wel een andere telefoon van de Hi maar nooit zo goed als mijn kapotte.. Mijn moeder mag een nieuw abonnement afsluiten want die van haar loopt af, en dan mag ik die telefoon die daarbij zit hebben. Helaas geen goedkope abonnementen met een Windows Phone gezien, dus het zal voor mij nog even duren voordat ik er een in mijn bezit heb...
Iemand nog tips?
Mijn 8S heb ik een tweejarig abbo bij, eerste jaar 22,50 per maand en het tweede jaar 30. Heb 40 bijbetaald.
Heb hierbij 180 belminuten, onbeperkt smsen en 250mb internet. Heb pas één keer bijna over m'n data heen gezeten, dat was in juli, de 31e![]()
Dan krijg ik gewoon een sms. Ga ik er echt overheen wordt er automatisch nog 250mb aangekocht voor 5 euro geloof ik.
Maar ik vind hier niets duurs aan

hafjelinger schreef:Bedankt voor je antwoord!!
Helaas vind mijn moeder 30 euro wel teveel xD Maar we komen er vast wel uit.
Janine1990 schreef:hafjelinger schreef:Bedankt voor je antwoord!!
Helaas vind mijn moeder 30 euro wel teveel xD Maar we komen er vast wel uit.
Oké, ja dat kan... Maar ik begrijp het ook niet helemaal hoor. Misschien lees ik het verkeerd...
Je gaat niet zelf een nieuw abonnement afsluiten?
Ik heb dit abonnement overigens afgesloten in december, we zijn bijna een jaar verder. De telefoon die ik heb kost dat geld allang niet meer... Dus wellicht kan je 'm bij een ander abonnement krijgen?
Edit: Hollandse Nieuwe https://www.studentmobiel.nl/htc-window ... 3godiFsAIw
15 euro per maand, gehele contractduur, met meer minuten en mbs dan ik heb![]()
Telefoon er gratis bij.