VeraPopeye schreef:Klopr maar wij moeten het wel proberen terug te brengen, dus zo min mogelijk bonuskaart. Dat betekend dat als iemand zeg: ''Ik heb geen bonuskaart.'' Wij de code niet moeten intoetsen, maar pas als ze het vragen. In de filialen waar het niet mag gebeurt het dus ook niet, vind het zelf ook irritant als ik de mijne niet bij heb.
Ik vind het soieso wel fijn als iemand het gewoon netjes vraagt ipv ik heb geen bonuskaart en dan verwachten dat ik hem intoets, maar vind het altijd zo sneu mensen hun korting mis te laten lopen.
Ik vind het ook de grootste onzin. Sommige klanten weten niet dat de cassiere dat zo kan doen (bijvoorbeeld omdat ze niet vaak bij de ah komen of gewend zijn dat een cassiere het automatisch doet). Ik zou ook niet vragen aan een cassiere: wil je je de bonuskaart scannen? '
Ik zou ook zeggen: ik ben mijn kaart vergeten. En ik verwacht dan toch echt dat de cassiere zegt: oh, dan scan ik mijn kaart wel even.
Flauwe bedoeining hoor
. Kijk als mensen niks zeggen/vragen over een bonuskaart ala, maar als ze al zeggen dat ze hem vergeten.
Overigens moet ts idd gewoon even naar de servicebalie. Of misschien toch de aanbiedingen niet goed gelezen?