Laurahh schreef:One.com ben ik de laatste tijd juist niet zo tevreden over
Wat zijn je problemen die je bij One.com ondervindt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
shoeffie schreef:Laurahh schreef:One.com ben ik de laatste tijd juist niet zo tevreden over
Wat zijn je problemen die je bij One.com ondervindt?
Mijn eigen fotografiewebsite heb ik gebouwd uit een combinatie van 3 templates in Dreaweaver en de hosting loopt via Hosting2Go.
magda_90 schreef:Ik haak even op dit topic in als dat mag.Mijn eigen fotografiewebsite heb ik gebouwd uit een combinatie van 3 templates in Dreaweaver en de hosting loopt via Hosting2Go.
Omdat ik hem binnenkort toch wat strakker, grafischer en dynamischer wil hebben (wel dezelfde stijl maar dan aangevuld met een mooier lopend portfolio en een contactformulier) ben ik aan het rondkijken hoe ik dit kan realiseren. Het begrip "WordPress" kom ik heel vaak tegen en zodoende heb ik al veel geGoogled en op Youtube rond gekeken maar één ding is mij nog niet duidelijk. Wellicht weten de aanraders dat hier.
Als ik dat programma download, is dat dan zoiets als Dreamweaver? Dat ik mijn website daarin kan laden en zodoende van daaruit verder kan werken?

capopjekop schreef:Je kunt met artisteer zelf theme's maken voor wordpress en joomla. Dan kun je het in dat programma helemaal naar je wens maken zonder dat je ingewikkelde dingen hoeft te doen met programmeren.
magda_90 schreef:Bedankt. Ik heb vandaag even gekeken bij Hosting2Go en schijnt volgens hun maar een kwartje werk te zijn om het te installeren, want ik moet dan wel over naar een andere database wordt gezegd. Ik vraag mij alleen af of het wel gaat lukken... ik wordt helemaal draaiende van al die beschrijvingen hoe het zou moeten werken en qua installatie etc. etc.
Ik kan ook nergens die gratis proefversie vinden en wat de kosten zijn?
FlyAway, bedankt voor de tip. Dat ziet er erg mooi uit ja. Daar ga ik mij ook eens in verdiepen.