2 apps, 'Te weinig ruimte!'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 20:56

Ik heb ook hetzelfde probleem met een HTC, waardeloos... Staat alleen maar facebook, what's app en Shazam op. De eerste gooi ik er regelmatig maar even af om er weer opnieuw op te zetten en dan gaat het een tijdje goed :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 20:59

Hoe lang hebben jullie de telefoon(s) voordat deze problemen komen? ik heb mijn Samsung nu bijna een jaar, maar ik merk er niks van? Moet ik mij alvast zorgen gaan maken? :')

Dorus

Re: 2 apps, 'Te weinig ruimte!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:00

Bij mijn man kwamen de problemen al na een paar maanden. Ik denk dat hij zijn telefoon nu een 4 maanden heeft?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:21

Telpeva schreef:
Hoe lang hebben jullie de telefoon(s) voordat deze problemen komen? ik heb mijn Samsung nu bijna een jaar, maar ik merk er niks van? Moet ik mij alvast zorgen gaan maken? :')

Ik heb hem eind augustus een jaar en heb er nu sinds een paar maanden last van, begon na een half jaar ongeveer.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 23:16

TS laat je weten of het is gelukt.

Ik heb er zelf bij de eerste telefoon maar 1 keer last van gehad, had hem toen een jaar.
Sindsdien wis ik iedere dag het ram geheugen en heb er nooit meer last van gehad

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 08:35

Ik heb deze telefoon ook gehad en heb een andere aangeschaft. Op deze telefoon zit nu eenmaal te weinig intern geheugen voor zoveel apps. Ram geheugen wissen, ander geheugen wissen, app2SD, het zijn allemaal maar tijdelijke oplossingen ;)

Edit: Een geheugenkaartje erin doen zal je probleem niet oplossen. Er zijn namelijk een aantal apps, waaronder whatsapp, die je niet kunt verplaatsen naar het externe geheugen (dus naar de geheugenkaart).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 14:40

Met alle respect, maar het is gewoon een poedersuiker telefoon. :') Ik heb hem zelf ook, maar dan de txt variant ervan en ik heb er inderdaad whatsapp op staan en twitter en ik kan er verder niks opzetten. (En hij loopt bij alles vast.)
Rot ding..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 14:52

Rebeccaa schreef:
Met alle respect, maar het is gewoon een poedersuiker telefoon. :') Ik heb hem zelf ook, maar dan de txt variant ervan en ik heb er inderdaad whatsapp op staan en twitter en ik kan er verder niks opzetten. (En hij loopt bij alles vast.)
Rot ding..

Eigenlijk wou ik het niet zeggen, maar als er één schaap over de dam is... :+

Misschien ligt het aan het type model toestel dat sommigen hier hebben, dat dat model het gebruik gewoon niet trekt, en gewoon minder geschikt is voor mensen die graag veel met de telefoon bezig zijn?
Is alleen een suggestie trouwens hoor, ik ken het model en zijn prijskaartje verder niet en misschien praat ik ook wel gewoon poep :')

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:06

Ik heb dit ook, maar dan met mijn Gio.
Heb alle whatsapp foto's vorige week verwijderd (over de 4000 foto's) en heb op het moment weer genoeg geheugen om iig foto's te kunnen maken.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:08

Is het zeker weten dat je gesprekken blijven staan op whatsapp? want ben ook bij een paar beheerder en wil niet dat de hele groep zo weg is. Dan ga ik ook eens even proberen whatsapp opnieuw te installeren maar dan moet ik wel zekerheid hebben.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:15

Als je whatsapp eraf gooit dan ga je wel uit die groepen.

Het RAM geheugen wissen, wat wis je dan en helpt dat? :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:17

ik heb met RAM geheugen nog nooit wat gemist. Er staat dat hij de open applicaties ook afsluit ofzo. Maar wees niet bang dat je dan dingen verwijderd, want na de 100 x dat ik dat heb gedaan staan al mijn gesprekken, foto's , videos , muziek, apps en weet ik veel wat er nog op.!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:33

met het RAM geheugen wis je indd applicaties wat aanstaan, je wist geen apps gesprekken of wat dan ook..

Dit ligt ook gewoon aan de telefoons zelf, ik heb eerst de Samsung Galaxy TXT gehad, hier werdt al gemeld dat dit voorkwam, maar aangezien ik toch alleen whatsapp en facebook erop wil was dit genoeg.

heb nu de Young, en hier kan wel wat meer op, maar voor hetgeen wat ik gebruik heb ik altijd voldoende geheugen etc.

Bij alle 2 de telefoon werdt dit ook gemeld toen ik hem kocht, dus dit ligt gewoon echt aan de telefoons. Als je er veel op wil hebben moet je kijken hoe groot het geheugen etc. is..

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 09:42

Het gaat er gewoon om dat het geheugen van deze telefoon veel te klein is om meerdere apps te kunnen draaien. ;)

Je kunt je gesprekken trouwens wel leeghalen, ik doe dat eens in de zoveel tijd (bij groepen). Dan ga je niet uit de groep, maar ben je alle berichten wel mooi kwijt en dat scheelt weer ruimte.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 08:47

Laura_x_ schreef:
Het gaat er gewoon om dat het geheugen van deze telefoon veel te klein is om meerdere apps te kunnen draaien. ;)

Je kunt je gesprekken trouwens wel leeghalen, ik doe dat eens in de zoveel tijd (bij groepen). Dan ga je niet uit de groep, maar ben je alle berichten wel mooi kwijt en dat scheelt weer ruimte.

Weet je zeker dat je in een groep blijft als je whatsapp wist?

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:39

Ik heb het nergens over whatsapp wissen? Je gaat naar een gesprek --> opties ---> meer ---> gesprek wissen. Zo blijf je wel in een gesprek hoor :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:41

Aha oke, ja omdat we het eerder hadden over : Whats app wissen, en opnieuw installeren. Dus dacht dat je het daar over had.

Laura_x_ schreef:
Ik heb het nergens over whatsapp wissen? Je gaat naar een gesprek --> opties ---> meer ---> gesprek wissen. Zo blijf je wel in een gesprek hoor :)

Trouwens, dat heb ik pas gedaan met een groepsapp, maar mooi wel dat ik er uit ging, want ik was beheerder, en de beheerder werdt op geschoven en ik was er uit.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:42

Ik weet niet of je hierdoor nieuwe apps zal kunnen installeren, maar het is het proberen waard. Het zal, vooral in de groepen, toch wat schelen ;)

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:48

Kijk ook eens naar de instellingen van je mail ontvangst op je telefoon. Mijn telefoon bewaarde al mn ontvangen mails en dat kostte heel veel ruimte. Nu heeft mn vriend m anders ingesteld en worden alle mailbereichten automatisch na een paar dagen van de telefoon verwijderd. Werkt super!

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:51

Feit blijft dat deze telefoon een enorm klein intern geheugen heeft :j

Denk eraan dat deze oplossingen maar tijdelijk zijn..

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:25

Je wordt gewoon weer teruggeplaatst in de groepen waar je bij zat nadat je whatsapp wist en vervolgens weer opnieuw installeert. Tenminste, dit doe ik elke keer zo als er een update is voor whatsapp en ik heb er nooit problemen mee gehad :)