In de woonkamer dient één vensterbank als verlengstuk van het aanrecht. Daar vind je een messenblok, keukenrol, handcrème, theepot en met een beetje zeldzaam geluk een levende kruidenplant. Daarnaast ziet mijn vriend het als een verlengstuk van het rommellaatje en zie ik er ineens drie sleutels, een zonnebril en een portemonnee liggen

De andere vensterbank heb ik iets decoratiever gehouden met een originele Ikea knubbig lamp (de welbekende bolletjes verkrijgbaar in allerlei kleuren) en daarnaast een smal houten dienblaadje met drie vaasjes en twee kaarsen. Meer kan er niet bij

In de slaapkamer staat nog zo'n leuke Ikea lamp, een paar boeken die ik qua kleur niet kon indelen in de boekenkast, twee zwarte windlichten (ik hou niet van zwart, daarom zijn ze verstopt achter de slaapkamergordijnen) en een mandje met mijn handcrèmes en medicijnen.
De dakramen hebben uiteraard geen vensterbanken maar voor de ramen hangen op dit moment mijn sportkleren en BH's te drogen. Maar da's uit decoratief oogpunt geen aanrader.

) en een keramieken vaas met witte gladiolen.
deo, 2 badeendjes, en mn parfum