Onweer en brand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moon

Re: Onweer en brand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 03:27

Laatst las ik in de libelle dat je jezelf zo af en toe moet blootstellen aan de elementen.
Kan gerust stellen dat ik de elementen voor dit jaar wel getrotseerd heb.
Morgen is mijn vader jarig en we hadden de tuin afgedekt met een zeil en dat zeil vast gemaakt aan de (uitgeklapte) zonnewering.
Om die te redden hebben mijn broertje en ik een soort van zonneweringvliegeren gedaan.
Haha helemaal doorweekt en met die regen. Was best spannend zeg maar!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 03:34

Moon schreef:
Laatst las ik in de libelle dat je jezelf zo af en toe moet blootstellen aan de elementen.
Morgen is mijn vader jarig en we hadden de tuin afgedekt met een zeil en dat zeil vast gemaakt aan de (uitgeklapte) zonnewering.
Om die te redden hebben mijn broertje en ik een soort van zonneweringvliegeren gedaan.

:') Droog.....

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 03:48

Anne_GTI schreef:
Moon schreef:

:') Droog.....

Nou, nee....
Niet bepaald :')

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 04:10

Hier is de onweer uurtje terug geweest ik kan jammer genoeg niet meer is slaap komen, bij ons in het dorp is 2 jaar terug ook een vuurbal op het dak van een boerderij Ingeslagen naast die boerderij was een camping boerderij, 2 caravans en ook nog een tent ( tent weet. Ik niet zeker meer maar dacht dat er ook 2 tendjes waren afgebrand)waren afgebrand gelukkig geeen gewonden maat dat was me toch een klap het was de volgende avond zelfs op sbs6

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 07:20

Volgens mijn vader heeft het hier vannacht ook gespookt buiten, ik heb niets gemerkt...
Als een blokkie beton geslapen!
Ik woon tegenover een kerk met goede bliksem geleiders en aangezien de bliksem altijd het hoogste punt opzoekt hoef ik me nergens zorgen over te maken *\o/*

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:08

jorika1986 schreef:
Volgens mijn vader heeft het hier vannacht ook gespookt buiten, ik heb niets gemerkt...
Als een blokkie beton geslapen!
Ik woon tegenover een kerk met goede bliksem geleiders en aangezien de bliksem altijd het hoogste punt opzoekt hoef ik me nergens zorgen over te maken *\o/*

Gister is in een winkelcentrum hier vlakbij de bliksen ingeslagen op een groot plat dak, terwijl er grotere gebouwen in de directe omgeving staan.. hoe zit dat dan?

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:29

In Nijmegen knalt het altijd flink ;)
Mischien hadden die grote gebouwen afleiders ofzo?

enne de rolluiken naar beneden zou ik doodeng vinden.. als er brand komt zit je goed opgesloten brrr..

Alle stekkers uit het stopcontact is slim :)

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:09

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 22:31

dankjewel voor de link. Ik zal het gaan bekijken!