Pakket is bezorgd, de vraag is nu "waar is het?".

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:45

ik heb al zoveel gedonder gehad met de TNT.nu wacht ik weer al 3 dagen voor loel op een pakket. status is nu onbekend |o
maar goed, antwoord binnen 2 werkdagen ?
ik help het je hopen.tot nu toe heb ik nog nooit antwoord gehad..
klachten reageren ze ook niet op.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 23:46

Bedankt voor jullie berichten, hij schijnt dus mee teruggenomen te zijn naar het postcentrum:

magda_90 schreef:
Toeval: ik had uit frustratie dit ook op Facebook geplaatst en een kennis die bij PostNL werkt (als ik dat eerder had geweten :P ) had hem bij de inname gezien en weet dat ie maandag weer geleverd wordt bij mij, hij ligt dus op de inname van PostNL! *\o/*

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:56

zal wel dinsdag worden,maandags bezorgen ze niet..

magda_90

Re: Pakket is bezorgd, de vraag is nu "waar is het?".

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 23:59

Volgens haar worden de pakketten die zaterdag niet bezorgd konden worden, maandag nog eens aangeboden. Heb dat vorige week ook nog gehad namelijk dus het kan wel kloppen.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:04

ik heb ook nog nooit 2e bezorging gehad. altijd gelijk een briefje dat ik het kan ophalen bij het postpunt...
echt, ze zijn zo belabberd..
maar laat maar weten hoe het afloopt!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 00:10

Dat heb ik dan weer nog nooit gehad, werd altijd nog eens aangeboden en dan konden we het in ontvangst nemen of bij de buren ophalen.

Ik houd jullie op de hoogte ja!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 14:28

Op de barcode staat dat het pakket morgen geleverd zou worden, maar PostNL heeft via de mail (als antwoord op mijn mail) laten weten dat het vanochtend weer aangeboden is. Er was echter niemand dus deze keer hebben ze het wel bij de buren gebracht. Ik zie het ook bij hen in de gang staan, maar ze zijn momenteel niet thuis. }:0 Dus dat is nog eventjes wachten.

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:07

niets met het pakje te maken maar las in de krant dat een vrouw bij de postbedrijf de post aan het verbranden was omdat ze geen zin had om het rond te brengen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:27

spicegirl schreef:
zal wel dinsdag worden,maandags bezorgen ze niet..

hier wel hoor >;) Gister nog een pakketje gehad :)

Bij ons gaat het eigenlijk altijd goed, nooit problemen gehad... *klopt af* Maar ik laat het ook altijd naar een adres sturen waar altijd iemand thuis is, dat scheelt denk ik wel.

Maar fijn dat het toch goed gekomen is :)

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:34

Ik vind dat hele "bij de buren bezorgen" al raar. Vaak gaat het goed, maar dat (gelegenheids)dieven ook buren zijn, daar houdt niemand rekening mee. Er zijn bij mij in het appartementencomplex geregeld pakjes "kwijt"..

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:42

Ik zet dan ook bij elke bestelling (webshop of mp) 'niet bezorgen bij buren'. Mijn buren die altijd thuis zijn zijn niet mijn lievelingsmensen zeg maar, daar wil ik zo min mogelijk mee te maken hebben.

Met als gevolg dat ze 1x bezorgen, en als ik er dan niet ben regel ik altijd dat het de volgende dag bij de AH ligt. Ideaal!

Over het algemeen laat ik dingen eigenlijk op mijn werk binnenkomen.

Is het iets echt belangrijks (laatst nog broedeitjes laten bezorgen) dan laat ik het bij mijn ouders binnenkomen. Die stonden wel even raar te kijken naar de tekst 'niet bij de buren bezorgen' haha! "wat is er mis met onze buren?" nou, met die van jullie niets! haha!