michelle___ schreef:demo_love schreef:Als ik dat zo hoor, dan zou ik niet voor een al te 'hippe' mobiel gaan.
Misschien een wat ouder model zoals Samsung S3?
In mijn geval was een abbo toch goedkoper dan prepaid, ivm met het internet gebruik, maar dat verschilt per provider.
Neem dan eens T-mobile prepaid.
Ik heb een losse iPhone 4s gekocht, voor toen (vorig jaar) €500,- in de winkel.
Ik heb een standaard T-mobile simkaart, en heb elke maand een internet, bel en sms bundel. Kost me totaal €20,- per maand.
En elke maand houd ik nog over, wat dus eigenlijk verloren gaat.
Ik heb 3000mb, 500 belminuten en 500sms. Maar ik bel en sms nooit. Ik Facetime wel heel vaak, en dat kost vaak zo'n 50mb per gesprek.
Ik zit ook continu op Facebook en whatsapp, ook speel ik andere spelletjes die via 3g gaan.![]()
Erg goed voor me portemonnee, met een abbo was ik vaak altijd meer dan €100 per maand kwijt omdat ik er zoveel overheen zat!
Maar het leuke van prepaid is toch juist dat niks verloren gaat omdat je pas nieuw koopt als het op is?
En die 500 belminuten etc hoef ik niet, ik bel echt 1 min per maand ofzo
En smsjes ook misschien 10 ofzo. Ik leef nu via facebookchat haha. 
Bevalt me super. Betaal nu na verhoging 25 euro per maand voor 310 belminuten, 100 smsjes en onbeperkt internet. Die smsjes vond ik handig omdat ik nog vrienden had zonder wa. Ik moest 48 euro bijbetalen voor mijn iphone 3gs (1,5 jaar geleden alweer). Als mijn abo klaar is doe ik het weer op deze manier. Zo betaal je een stuk minder en heb je toch een fijne telefoon.