Wat te doen tegen spinnen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:34

Dat vraag ik mij af Ibbel, mijn vader is ongediertebestrijder en die behandeld ook huizen tegen spinnen.. Weet niet of dit een chemisch of natuurlijk product is waar hij dit mee doet, maar wel dat het effectief is :')

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:38

Wij hebben er elk jaar duizenden.. Echt waar. :j Ze komen overal vandaan en zitten ook overal. Ben er niet bang voor maar ze maken de boel zo smerig!
Wel weinig last van muggen.. In september spuiten we altijd het hele huis in tegen deze beestjes.. Helaas maar anders kunnen wij eruit en de spinnen erin.. ;-)

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:38

Amaryllis schreef:
Dat vraag ik mij af Ibbel, mijn vader is ongediertebestrijder en die behandeld ook huizen tegen spinnen.. Weet niet of dit een chemisch of natuurlijk product is waar hij dit mee doet, maar wel dat het effectief is :')

wij maken zelf een cocktail.. }>

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:39

Ik volg! Ik heb vanochtend nog ruzie gehad met vriendlief omdat ik de slaapkamer niet uit durfde vanwege een joekel! ( Niet een zwarte maar een heel aparte gekleurde en zelfde vorm als zwarte en lange poten!!!! ) maar goed ik heb moeten wachten tot hij had besloten hem weg te halen.. Daarna gooit hij hem op de grond voor de deur.. ;( Dus durfde ik er nog niet uit.. Uiteindelijk vriendlief boos de badkamer in gestampt ( hij wilde nog slapen ) En ik verdrietig achter gebleven op bed omdat ik nog steeds niet durfde.. |(

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:41

EskeGirl schreef:
Raam open laat juist de warmte binnen overdag!
Dus raam lekker dicht en ventilator aan :D

waarom de ventilator aan??? airco is wel handig, maar een ventilator maakt het niet koeler hoor..... (kun je wel lekker voor gaan zitten)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:09

xMercury schreef:
Spinnen doden.. Die beesten doen toch helemaal niks.. Ze eten muggen en vliegen op, super nuttige beestjes dus.

Doe niet zo flauw en zet zo'n beest dan gewoon buiten uit.

Met een flinke angst voor spinnen is dat niet te doen..

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:18

Amaryllis schreef:

Bedrijven mogen geen bestrijdingsmiddelen gebruiken. Echt niet, zoek maar op.
Wat bedrijven wel veel doen, is bespuiten met dat gladmakende spul. Dat zal je vader dus ook doen.

Konstantine

Re: Wat te doen tegen spinnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:35

Wanneer je een huisspin buiten zet, komt 'ie gewoon terug naar binnen. Dan blijf je dus bezig.
Dood met die mormels, nuttig of niet!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:37

Dat komt omdat je binnen- en buitenspinnen hebt. Huisspinnen willen en kunnen niet buiten leven.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 13:42

Hier mogen ze lekker blijven zitten, in de hoop dat ze die vervelende etterbakken van muggen oppeuzelen.
Ik wordt iedere nacht lek geprikt door die beesten, dus ik heb nog een vacature open staan als bewaker van onze slaapkamer!!

Enige eisen zijn: muggen zo snel mogelijk aanvallen en opeten
Oh en.... oppassen voor de kat _/-\o_

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 13:46

Is een vogelspin niks? Dan moet je kat alleen wel een beetje oppassen denk ik... :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 13:50

sunshine schreef:
Hier mogen ze lekker blijven zitten, in de hoop dat ze die vervelende etterbakken van muggen oppeuzelen.
Ik wordt iedere nacht lek geprikt door die beesten, dus ik heb nog een vacature open staan als bewaker van onze slaapkamer!!

Enige eisen zijn: muggen zo snel mogelijk aanvallen en opeten
Oh en.... oppassen voor de kat _/-\o_

Straks vangt iedereen zijn spinnen en zet ze bij jou af :=

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:02

Ik wil wel een vogelspin, maar vriendlief niet -O-
Er kan maar 1 spin de baan krijgen hoor, sollicitatie brief mag via pb naar mij toegezonden worden :j