Kosten verwijderen wespennest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:49

Cassidy schreef:
Brainless schreef:

Nee, dat doet de brandweer hier niet.

Dan vraag ik me af waarom niet. Je kunt zo ook bellen als er een kat in een boom zit toch?

Nou, inderdaad, die luie donders, ik heb ze laatst gebeld om mijn gootsteen te ontstoppen, het vuilnis bij de weg te zetten, en mijn stal uit te mesten. Hadden ze óók geen zin in.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:50

troi schreef:
Als je de ingang hebt gevonden kun je ook zelf anti wespen poeder gebruiken. Wel even na zonsondergang (dan slapen ze) en flink wat op alle ingangen doen. Wij waren er vorig jaar binnen 2 dagen vanaf.

Zo doe ik het ook altijd. Zou hier anders een dure bedoening worden, want elk jaar vind ik er wel een paar op het terrein.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:03

love_western schreef:
Hier word het gratis gedaan. Man doet het voor de hobby. Is een Imker.

Dan ging het bij jullie om bijen en TS heeft het over wespen. Dat is toch weer iets heel anders, al schijnen veel mensen dat niet te weten. Een imker zal geen wespen komen halen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:06

soesita schreef:
love_western schreef:
Hier word het gratis gedaan. Man doet het voor de hobby. Is een Imker.

Dan ging het bij jullie om bijen en TS heeft het over wespen. Dat is toch weer iets heel anders, al schijnen veel mensen dat niet te weten. Een imker zal geen wespen komen halen. :D

Nee, geen bijen. Hij spoot met wit poeder in de nest. Maar dit doet hij gewoon als hobby erbij. Bijen komt hij wel ophalen.

BigOne

Re: Kosten verwijderen wespennest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:17

Ik heb gewoon het uiteinde van een oude stofzuiger erbij gezet, opening bij de ingang van het nest, stofzuiger aan, in twee avonden hadden we ze allemaal gevangen. Was alleen wat lawaaiig.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:20

70 euro vorig jaar gehad, bij mn overbuurvrouw, die recht tegenover mn voordeur hing :s doodeng want ze waren woest, man spoot er een soort van stikstof op, meeste gingen dood en een klein deel vloog na heel boos alle ramen te hebben aangevallen weg brrrrr....

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 09:00

Ik heb het eens gehad met bijen. Die blokkeerden de opgang naar mijn dakterras. Dán heb je pas een probleem...