Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ilsechanel schreef:Horwse schreef:Ik heb siliconenhoesjes in een pinguïn en een vogel/eend.
Helaas nu een andere telefoon, en heb hiervoor een saai, wit (onderhand niet meer.) verhard hoesje.
Kan geen andere hoesjes vinden voor de Ace || in andere varianten dan saai of een pinguin, helaas.
is de samsung galaxy ace een goed ding?? ik denk er over na om die mobiel ook tekopen

ilsechanel schreef:waarom is hij een kloteding?

xLottee98 schreef:

oja en nog eentje die totaal doorzichtig is, heb iPhone 4s. xBueno schreef:Die zijn echt leuk !!
Ik heb deze Stich en deze, ijsjeoja en nog eentje die totaal doorzichtig is, heb iPhone 4s.
badass schreef:ilsechanel schreef:waarom is hij een kloteding?
Zit na 4 apps al vol, kan ze niet op mijn SD kaart zetten.
Gaf steeds aan: Foutmelding -geforceerd sluiten -rapport. Geen van beide heeft zin en zo heel de tijd door met o.a. whatsapp.
Ontvang berichten soms pas na een maand. is vrij snel leeg en best sloom (vergeleken met andere telefoons)
Grootste miskoop ooit
takkie_muis schreef:Ik zoek een flip cover voor mijn s3 mini... Maar deze is ook leuk :
[ Afbeelding ]
Flip cover omdat ik best wel een sloper ben
: http://www.etsy.com/listing/88657633/t- ... ii-s2-t989
Remark schreef:Ik wou dat ik hier een leuk hoesje kon showen maar helaas heb ik een htc one s en het lijkt wel onmogelijk om een leuk siliconenhoesje te vinden...
mooney1 schreef:takkie_muis schreef:Ik zoek een flip cover voor mijn s3 mini... Maar deze is ook leuk :
[ Afbeelding ]
Flip cover omdat ik best wel een sloper ben
Waar heb je deze gevonden? Vind hem erg mooi.