Oordopjes met mooi geluid en diepe bass?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:33

De oordopjes die ik bij mn Samsung Galaxy S3 kreeg zijn echt geweldig, en die moeten vast ook wel los te koop zijn lijkt mij. :D

Anoniem

Re: Oordopjes met mooi geluid en diepe bass?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:37

Beats vind ik echt puur merk-betaling. Ik heb mijn koptelefoon (Sennheiser) eens vergeleken / getest naast een beats en ik vind beats pure afzetterij :o

Overigens zou ik geen 100 euro uitgeven aan een paar oordopjes, ze gaan over het algemeen toch een stuk minder lang mee dan een koptelefoon. En al helemaal op de fiets (hou je wel rekening met geluid op de weg? Toeterende auto's etc? Je zegt namelijk dat je harde muziek in! je oren hebt) waar de dopjes nog wel eens uit je oren kunnen vallen / tussen de spaken raken? Want daar heb je geen garantie op ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:37

Ik vind 't eigenlijk wel grappig dat mensen met oortjes van de zeeman aankomen als iemand om oortjes met mooi geluid en een diepe bass vraagt :')

TS, ik zou eens googlen op 'best in-ears 30 euro' ofzo. Dan kom je op audiofora terecht waar mensen met verstand ervan de beste oordopjes aanraden.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:43

_Tara_ schreef:
Ik vind 't eigenlijk wel grappig dat mensen met oortjes van de zeeman aankomen als iemand om oortjes met mooi geluid en een diepe bass vraagt :')

Ik moest ookal grinneken :')

Verder ben ik tevreden over Sennheiser, heb ze al 3 jaar nu wel 2 verschillende heb de 300 versie nu.
Al moet ik toegeven dat ze me nu in de steek laten, al kan dat zijn, icm zand e.d.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:45

De oordopjes van Beats by Dre kreeg ik bij mijn telefoon. Prima geluid, heerlijke bass.
Het zijn van die dopjes die echt helemaal je oor in gaan, vind ik persoonlijk heerlijk :)

Die van de Galaxy S3 zijn ook goede dopjes :D
Laatst bijgewerkt door Matheno op 19-06-13 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:46

Ik vind beats by Dre echt vreselijk :n schel, geluid verhouding klopt niet, bas lijkt opgeblazen ipv intens :=

Iig, met metal samen klinkt het echt niet om aan te horen :=

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:47

VisibreTeam schreef:
Ik vind beats by Dre echt vreselijk :n schel, geluid verhouding klopt niet, bas lijkt opgeblazen ipv intens :=

Iig, met metal samen klinkt het echt niet om aan te horen :=

Met hardstyle klinken ze juist super..

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:48

@visibreteam ik denk ook dat metal andere type oortjes nodig heeft. ik geloof dat beartsbydre meer voor de RnB ed is..

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:50

Ja, maar hardstyle is schel met rare bass :')

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:56

ik heb deze:
Afbeelding
Kreeg ze destijds bij mijn samsung s2.
Echt mooie bas en ze gaan al 2 jaar mee, gebruik ze elke dag zeker 2 uur :)
Ze zitten ook nog echt fijn, je krijgt er ook nog 2 extra plastic-dopjes eentje is groter en de andere kleiner. Ik vond dat echt heel fijn want ik heb blijkbaar kleine gehoorgangen waar de kleinste echt super in zitten :)
Ik denk dat je deze ook wel in de winkel los kunt kopen.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:57

Ik vind Beatz ook hele fijne oortjes. :j
Ik luister dan wel geen metal of hardcore, maar voor dance of R&B hele fijne dopjes.
Overigens moet je er wel de goede oren voor hebben. :+
Bij een paar vrienden blijven ze niet zitten, omdat je de normale nogal ver in je oor moet steken.
Maar als je ze koopt zitten er verschillende dopjes bij.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 17:15

_Tara_ schreef:

TS, ik zou eens googlen op 'best in-ears 30 euro' ofzo. Dan kom je op audiofora terecht waar mensen met verstand ervan de beste oordopjes aanraden.

Ja stel je voor dat TS een grote besparing maakt omdat ze goedkopere aan haar eisen vindt voldoen, belachelijk zeg!
Overigens beveelt hier niemand oordopjes van de zeeman aan, ik had het over die van de AH :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 17:34

Air, voel je niet persoonlijk aangevallen. Iemand anders had het wel over oortjes van de Zeeman, het was maar een voorbeeld.
Er zit echt wel kwaliteitsverschil in oortjes van de Zeeman/AH/Action of dat je oortjes van 125 euro wil aanschaffen.

Persoonlijk zou ik, als ik serieus 125 euro wilde uitgeven aan oortjes (zelf vind ik 30 euro geld genoeg namelijk :P ), gaan googlen zodat ik op audiofora terecht kwam. Daar zitten mensen die er echt verstand van hebben.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 18:25

Het probleem is dat mensen niet goed lezen. Wat ik namelijk zeg dat er veel kwaliteitsverschil zit in goedkope oordopjes.
En diegene die het over zeeman oordopjes had had er juist een slechte ervaring mee.

Als je alleen slechte hebt gehad is het zonde als je dan denkt met dure beter uit te zijn, als je voor een lagere prijs ook tevreden kan zijn. :)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 18:27

Oordopjes van akg, verkrijgbaar bij de mediamarkt. Die zijn echt fantastisch!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 18:43

Ik kan die iPhone/iPod oortjes echt aanraden! Geen idee hoe ze precies heten want ik heb ze op het moment van iemand te leen. Maar het geluid tegen over die goedekope 'supermarkt' oortjes is 100% beter!

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 18:44

xChantal94 schreef:
Ik kan die iPhone/iPod oortjes echt aanraden! Geen idee hoe ze precies heten want ik heb ze op het moment van iemand te leen. Maar het geluid tegen over die goedekope 'supermarkt' oortjes is 100% beter!

Earpods :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 20:29

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 20:35

Ik zweer bij mijn oordopjes van Skullcandy (ink'd geloof ik). Niet heel duur en ik vind het geluid top :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:04

mcjv schreef:
Zat ik idd ook al aan te denken. Ik heb ze een paar maanden geleden in me handen gehad maar toch besloten ze niet te nemen. Ben benieuwd naar de kwaliteit ed.. In de mediamarkt kan je ze niet testen. :(

Iewl! Zou je dat willen dan? Oordopjes testen die al honderden mensen ingehad hebben?
Ik zou het uiterst onhygiënisch vinden als je wél oordopjes zou kunnen testen bij de media markt :7

Ik zweer bij oordopjes van Sennheisser, die zijn echt fantastisch en niet duur, 25 euro oid

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:11

xStephanie schreef:
Mir_U schreef:
Ik heb laatst nieuwe iPod-oordopjes gekocht (de oude waren echt op) en ik viel bijna van mijn fiets door alle muziektonen en extra bas ik ineens hoorde :D
30 euro http://store.apple.com/nl/product/MD827 ... ccessories

+1!! De oortjes zijn echt heel fijn en van goeie kwaliteit :j Prijs vind ik ook meevallen alhoewel ik ze bij mn telefoon geleverd kreeg. Ik ben echt een miep met oortjes en deze ben ik zeker over te spreken :=

Ik vind ze verschrikkelijk en heb ze doorverkocht aan mijn broertje. Prima pasvorm maar heel vlak geluid, bij mij geen bas te bekennen. Ook niet na het verstellen van instellingen. De vorige versie iPod oortjes vind ik vele malen beter en fijner!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:13

Ik heb deze:
Afbeelding

Ik heb ze gekocht voor 10 euro geloof ik bij de Kwantum en bij de Mediamarkt hebben ze ze ook.
Die bass is geweldig <3

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:13

sennheiser absoluutttt!!!

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:16

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:18

de bobmarley oortjes zijn ook heel goed! en kleurrijk ! :j