Zebra is behang, mijn sv is schilder en doet daarbij regelmatig behangwerk, we mochten uitzoeken Bedankt Dais!!! Als ik jullie paleisjes zie dan is die van E wel wat klein geloof ik
Leuk die zebra!! Kamer valt reuze mee met klein. Onze babykamer voor de baby is nog kleiner, daar past geen kast in alleen bed en commode! Als hij de laatste aanpassingen heeft zal ik hem op de foto zetten.
Patriciavt: lakens/dekbedjes zijn zelf gemaakt! Mijn ma kan dat erg goed en ik zoek dan vb op internet en aan de hand daarvan vertel ik wat ik precies wil en mijn ma maakt het
E d'r kamer is ook erg leuk FM!! En de afmetingen maken toch niet uit? Als het voor jullie maar werkt. Hier krijgt beeb ook de kleinste kamer die er in huis is.
Wat een leuke kamers allemaal zeg! Zodra ons kamertje helemaal echt af is zal ik ook wel ff wat plaatsen
MirandaMalik
Geplaatst: 26-05-13 16:34
Mijn dochter heeft deze kamer die ik zelf heb geschilderd!
Daisyree
Geplaatst: 26-05-13 16:41
Oh MF die is leuk! Crea hoor. Ik vind dat altijd heel moeilijk op muren. Ik verkijk me dan altijd verschrikkelijk op de verhoudingen HIer foto's van het paleisje van mijn prinsesje Ik wilde eigenlijk rust en dan een mooie boom in de hoek van de kamer. Mijn man kwam met dit behang aan. Even wennen, maar ik ben er helemaal happy mee.
MirandaMalik
Geplaatst: 26-05-13 17:19
Dat bomenbehang vind ik echt heel mooi! En dat is nog rustig zat! (zeker in vergelijking met mijn creatie)
Ja een schommelstoel is zoowh leuk! Maar ik moet zeggen dat ik toch meestal beneden was met de kleine, je kan hem misschien beneden zetten?
De kamer van mijn dochter was wel wat werk, (valt eigenlijk nog mee, opnieuw behangen is ook wat werk) maar minder dan verbouwen, dat is het plan voor later.
Ohhh al die paleisjes Ik heb echt kluskriebels haha!
Kreeg net het goede nieuws dat mijn vriend éinelijk DE kleur behang heeft kunnen vinden die ik graag wil! En nog mooi dik behang ook!! (komt lambrisering tegenaan en 1 muur heeft wat kleine deukjes, dat zie je dan gelukkig niet meer) En het andere behang (hebben 2 soorten) is ws woensdag binnen en sowieso voor het weekend!! Ik kan niet wachten tot het meer vorm gaat krijgen en ik ook foto's mag gaan showen
Invisible
Geplaatst: 27-05-13 15:19
Leuk om al die kamertjes te zien Kan niet wachten op zelf te beginnen, 06/06 komen mijn meubeltjes binnen
Nu ziet het er zo uit
Tegen de groene wand komen de kast en commode en de bruine haar ledikant
en dan heb ik deze muurstickers voor op de bruine kant
Wat een super geweldige kamertjes zeg! Dit is het kamertje van onze dochter, is nog steeds geheel ongebruikt, want ze ligt altijd bij ons , veel gezelliger en makkelijker .