Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
phormicola schreef:Ik snap niet dat er nog zoveel mensen zijn die geld uitgeven aan die troep

de goedkoopste oplossing dan. Oftewel we blijven voorlopig ngc channel wel missen nog tot de boel definitief instort.
Zodra Seca2 afvalt is er geen reden meer om die zenders aan te houden. Heb je dus nog een zwart of groen pasje in je ontvanger zitten heb je vanaf dat moment sowieso een probleem want Astra3 is alleen Seca3 (en dus oranje/grijze kaart). En dan heb je nu het Settopbox pakket nog zeker? Ja dan valt er steeds meer weg maar ook dat heeft te maken met de afschakeling van Seca2. Je zal op termijn over MOETEN naar een Basis of BasisHD pakket.
Choiix schreef:Laatste keer dat ik het zeg: check die postcodecheck op dds.nl. Vaak genoeg dit verhaal gehoord en bleek nu vdsl dekking te zijn. Hierzo ook, eerst max 12mbit en nu 110mbit haalbaar.
Dan kan je iig kijken wat je wil als Astra1SD NL uit gaat en heb je eventueel een alternatief. Overigens, je kan je ook verdiepen in een abbo op bijv. Umbrellasharing. Heb je alles op Astra1 en astra2, dus ook de Britse national geographic en Animal Planet
Het is niet overal rozengeur en maneschijn 
11Mbit/s is overigens prima voor normaal internet. Toegegeven, het is niet zo snel maar er zijn ook lijnen die niet boven de 0,5Mbit uitkomen met een lijnlengte van bijna 8KM
De enige mogelijkheid is een kabel ingraven, maar zó leuk vind ik tv ook niet. Volgens mij hebben we nu sneller internet dan die mb, dat was ook ergens na te kijken. Daar ga ik even naar zoeken.
) bromfiets schreef:Het is jammer genoeg meer dan 100 meterDe enige mogelijkheid is een kabel ingraven, maar zó leuk vind ik tv ook niet. Volgens mij hebben we nu sneller internet dan die mb, dat was ook ergens na te kijken. Daar ga ik even naar zoeken.
Edit: Volgens speedtest zitten we op 14.15 mb. We betalen voor 20, maar dat kan de verbinding helemaal niet aan. Oude kabels hier. (Maar dan bellen ze nog steeds met "aanbiedingen" om sneller internet te krijgen. Zelfs de Casema belt regelmatig om wat aan te smeren, alleen ligt hier helemaal geen kabel)