Ik heb een aeg http://www.bcc.nl/aeg-asc6925.html Makkelijk te legen en het filter kun je uitspoelen. Met een friese stabij en een jackrussel in huis erg blij met een zakloze stofzuiger. Filter even uit spoelen en latendrogen. Zit een extra filter bij dus dat is wel makkelijk
Doet zn werk prima! Mn ouders hebbn dyson, maar dat vind ik echt teveel geld voor een stofzuiger.
Ik heb hier ook een dyson staan, helaas... Op zich best een goede zuiger maar met het werk wat hij hier moet doen is ie niet goed genoeg. Kan ook aan de zuigmond liggen maar stro en alles laat hij hier liggen. Ik heb nu ook een karcher staan. Die zuigt een stuk meer op maar helaas is dit een goedkope versie(60 euro) Daarvan zijn de buizen en slangen erg slap.
Daarom raad ik hem af. Je mag hem wel van me overnemen.... Hij schuift het stro voor hem uit. Wij hebben wel veel gladde vloeren. Op tapijt doet ie het wel beter.
Wij hebben een dyson dc19 allergy. Geen honden of katten in huis maar wel vogels. Veren en donsveertjes in overvloed, net als beukensnippers, zaadjes en stukken pellets (brokjes). Ik veeg niet voor het stofzuigen. Dyson niet dus elke keer na het zuigen geleegd worden, met zak zou het bij ons een duur geintje zijn! hij verliest geen zuigkracht En filter is gemakkelijk uit te spoelen.
opvang bak leeghalen is gemakkelijk. Ik vind dyson ideaal. Als deze stofzuiger vervangen moet worden komt er weer een dyson!