Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dungen schreef:Dat zou ik ook graag willen weten (kozijnen bereken systeem)
Hier nog steeds niets gehoord van de makelaar.. Bos hebben we 5 dagen geleden gedaan (1ste bod). Vind het ronduit onbeschoft. Ik weiger om zelf te bellen nu.. ga niet op mn knieen of ik aub dat huis mag kopen...
Nog meer mensen die ervaring hebben met een niets laten wetende verkopende partij?
Sonja_vR schreef:ik had gister nog een gesprek over het huis waar we maandag naar gaan kijken
argument om dik onder de prijs te bieden "de nieuwbouw woningen die hier achter komen gaan voor 155000"
maar ja, dat zijn de tussenwoningen, niet de tweekappersleuk dat een nieuwbouw tussenwoning voor 155 gaat hier op het dorp en ja, het dorp waar we gaan kijken is kwa huizen ietsje goedkoper, maar als je die huizen ook naast elkaar zet
tussenwoning met twee slaapkamers en een zolder die kamer kan worden met een grond opp van 130 tegen een tweekapper op bijna 300 m2 met drie slaapkamers
dan zie ik niet in waarom dat een reden is dik onder de redelijke prijs te bieden...er mag/moet wel iets van af, maar er zijn grenzen
Anne_mieke88 schreef:Sonja_vR schreef:ik had gister nog een gesprek over het huis waar we maandag naar gaan kijken
argument om dik onder de prijs te bieden "de nieuwbouw woningen die hier achter komen gaan voor 155000"
maar ja, dat zijn de tussenwoningen, niet de tweekappersleuk dat een nieuwbouw tussenwoning voor 155 gaat hier op het dorp en ja, het dorp waar we gaan kijken is kwa huizen ietsje goedkoper, maar als je die huizen ook naast elkaar zet
tussenwoning met twee slaapkamers en een zolder die kamer kan worden met een grond opp van 130 tegen een tweekapper op bijna 300 m2 met drie slaapkamers
dan zie ik niet in waarom dat een reden is dik onder de redelijke prijs te bieden...er mag/moet wel iets van af, maar er zijn grenzen
155? voor een nieuwbouw tussenwoning... bij ons beginnen dit soort huizen vanaf 245... echt niet normaal...