Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb nu 2 loungestoelen erop staan met 2 tafels waarvan op 1 tafel een vuurkorf staat. Ook heb ik er een mooi buddha schilderij hangen, 2 parasols en 2 hele gave grote witte bloempoten met licht erin die in allemaal kleuren kunnen!
. 
met een goed boek.SaskiaB schreef:En qua BBQ heb ik zo'n klein emmertje, wel met briketten dus rookt wel wat. Maar ik heb hem alleen nog maar met m'n buurvrouw samen uitgetest. Dus of je er als buren last van hebt weet ik niet.
en een aantal collega's van mij zijn zo ongeveer professioneel barbecueër (is dat een woord?).
*hobbykok*
Had al wel gezien dat er ook zaterdag wat demonstraties zijn, maar die zijn weer te ver uit de richting voor me... (in ieder geval de drie die ik gezien heb)

(2 stoelen, tafel en bank). Niet dat we dat doen, ik heb liever een rustig balkon. Daarbij hebben we ook een tuin.. maar het balkon zit op het zuiden in de zon
Vloer geboend, dorre plantjes weggegooid. Nu wachten op mooi weer zodat ik er ook kan zitten in het zonnetje SaskiaB schreef:Hier staan trouwens wel leuke inspiratieplaatjes op:
http://www.makeityourself.nl/inspiratie/balkon-inspiratie/

ik ga volgende week beginnen.
Bij de action hebben ze speciale balkon potten, ideaal! Wellicht zijn hangpotten met zacht fruit/ hangplanten ook een leuk idee