Meer bokkers met Windows 8?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:05

Ik heb sinds een paar mnd win7 en ik vind dat al een compleet drama -O- zeker dat windows live mail gedoe.
Op mijn werk heb ik het al langer (bij 2 opdrachtgevers) een presentatie maken in powerpoint duurt bij mij nu 3x zo lang, alles zit net even op een andere plek _-:(

Frits2008

Re: Meer bokkers met Windows 8?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:18

Ik gebruik sinds een paar weken een laptop met Windows 8. Ik kan er niet aan wennen. Ik maak geen gebruik van apps en doe alles via de desktop. Ga eerdaags terug naar Windows 7.

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:24

Hopeloos.. werkelijk hopeloos..

Word er werkelijk rampgek van. Mn pa heeft een nieuwe laptop met windows 8.. nou serieus ik gooide hem nog niet niet HET WINDOW uit!

ik doe ook alles via desktop.. heb een startknop geinstalleerd omdat ik anders nergens normaal bij kan.
Stomme apps...
Als je adobe app hebt kan je niet eens printen! Nee alleen bestand bekijken. Lekker handig.........
dus dan download je maar weer gewone adobe reader.

Ik vind windows 8 werkelijk SUPER ONHANDIG!!

Kan je nog terug naar 7? Zou fijn zijn namelijk..

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 12:42

Dat printen is indd wel erg dom.. Had ik ook al een keer gemerkt

Destination wat bedoel je met Google Chrome is een soort app? Ik heb hem namelijk gewoon op mijn bureaublad staan..

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:47

Ik ben laatst overgestapt van XP naar windows 8, grote verandering en was wel even wennen. Ben over niet alles nog tevreden, vooral omdat sommige filmpjes op youtube het nog niet helemaal goed doen door 1 of ander probleem met flash wat standaard bij windows 8 zat? Voor de rest ben ik wel tevreden, al vind ik dat hele app-gedoe maar niks.

Ik heb trouwens niet zoveel last ervan dat de startknop mist, gelukkig :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:05

Ik heb sinds kort ook een Windows 8 laptop en het bevalt me prima hoor. :)

Even hier en daar zoeken maar ik heb niks te klagen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:50

Ikwashier schreef:
Dat printen is indd wel erg dom.. Had ik ook al een keer gemerkt

Destination wat bedoel je met Google Chrome is een soort app? Ik heb hem namelijk gewoon op mijn bureaublad staan..

Ik heb de koppeling wel op mijn bureaublad, maar daar opent hij niet. Ik heb bijvoorbeeld geen kruisje rechtsboven en moet hem in het midden pakken en naar beneden slepen om te sluiten.

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:44

Ik ben me aan het oriënteren om een laptop te kopen, met daarbij natuurlijk de keuze Windows7 of Windows8.

Ben een beetje bang, dat als ik nu voor het vertrouwde kies (windows 7), dat ik over een tijdje allerlei bestanden (die ik per mail van anderen toegestuurd krijg, voornamelijk word & exel) niet meer kan openen. Als anderen wel 8 hebben en hiermee ook hun office ge-upgrade hebben.

Zwaaar in dubio, dus ik volg even!

(nog tips voor een leuk geprijsde laptop, die alleen voor mail, wat muziek en office gebruikt wordt, mag per PB)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 12:34

Huh, wat vreemd. Ik heb Chrome zojuist gesloten en net weer geopend en nu staat het wel gewoon op mijn bureaublad.

Cindyrella, ik zou gewoon gaan voor een laptop met windows 8 :)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 12:36

wij hebben nog snel een laptop en computter gekocht met windows 7 ,
( de oude laptop was kapot en de computter was zo'n doos met een scherm )
we hadden geen zin in die zeik met windows 8 ,
wat ben ik blij dat wij nog windows 7 hebben kunnen krijgen !

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 12:37

Ik had ook een laptop met windows 7, maar kon hem heel goedkoop upgraden naar windows 8. Dat maar gedaan :=

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 12:38

wij konden de laptop ook nog upgraden naar windows 8 , maar niet gedaan :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 12:41

Ik heb sinds eind september (klein beetje illegaal dankzij mn oom haha) al Windows 8, dus al een aantal maanden. In het begin vond ik het maar vreemd, zo anders. Inmiddels ben ik er aan gewend. Vind het eigenlijk wel fijn :j

Alleen kon ik eerst niet vinden hoe ik mn computer moest afsluiten _O-
Overigens heb ik een computer met touchscreen, dus dan is windows 8 wel fijn. Mijn vader heeft ook Windows 8 op zijn laptop en die heeft een gewone 'Start' knop op zn bureaublad. Dat heeft mijn oom ook even voor hem gedaan haha. Ik mis de startknop eigenlijk niet, ben er nu zo aan gewend.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 12:44

Dat had ik ook Ghostattack, ik moest echt zoeken hoe ik hem uit moest doen _O-

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:07

Ik heb sinds een paar maanden ook een laptop met Windows 8. Inderdaad echt even wennen, maar ik vind het nu wel fijn werken.

Ik heb alleen 1 probleem en vraag me af of jullie dit herkennen? Sinds de laatste update valt de laptop regelmatig uit als ik Google Chrome geopend heb. Er komt dan een : ( smilie te staan met iets als "er is een probleem opgetreden". Hij start vervolgens wel weer normaal op. Ik vond al wel dat er meer mensen waren met hetzelfde probleem, maar ik heb nog niet iets gevonden dat helpt (behalve een andere browser gebruiken, maar dat wil ik liever niet).

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:09

Nee, hier geen problemen :n

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 17:13

Hier ook geen problemen!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:17

Ja ik heb het de afgelopen dagen ook. Maar gebruik geen Chrome. Hij start direct weer goed op daarna maar waar het aan ligt. . Geen idee.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:20

Hmm... hopen dat het na een volgende update weer over is dan!

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:21

Ook ik heb sinds een paar maanden Windows 8 in het begin kon ik er niks mee
Nu ik het wat langer gebruik snap lukt het.me aardig maar fijn vind ik het nog steeds niet

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:22

Jettie schreef:
Ik heb sinds een paar maanden ook een laptop met Windows 8. Inderdaad echt even wennen, maar ik vind het nu wel fijn werken.

Ik heb alleen 1 probleem en vraag me af of jullie dit herkennen? Sinds de laatste update valt de laptop regelmatig uit als ik Google Chrome geopend heb. Er komt dan een : ( smilie te staan met iets als "er is een probleem opgetreden". Hij start vervolgens wel weer normaal op. Ik vond al wel dat er meer mensen waren met hetzelfde probleem, maar ik heb nog niet iets gevonden dat helpt (behalve een andere browser gebruiken, maar dat wil ik liever niet).

Heb ik ook last van :(

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:11

Jniena schreef:
Jettie schreef:

Heb ik ook last van :(

Ik heb hier ook last van, maar ik gebruik IE.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:21

Hmm een bekend Windows 8 kwaaltje dus.. Het was bij mij na de update over, hoop dat voor jullie hetzelfde geldt!

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:19

Bij mij werkten de updates niet, het bleef nog steeds. Maar tegenwoordig heb ik die melding eigenlijk nooit meer gezien, dus ik hoop dat ie wegblijft, haha.

Wel heb ik nog moeilijkheden met bepaalde filmpjes niet kunnen afspelen (zoals cam's van marestare), dit doet het dan niet terwijl dit op mijn vorige (windows XP) het wel gewoon deed. Iets met flash dan denk ik, maar daar blijken dus meer problemen mee te zijn..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 08:41

Ah hier is een Windows 8 topic. Ik heb gisteren mijn nieuwe rekenbeestje binnen met Windows 8. Verdorie dat is toch wel even wennen zeg. Ik had op mijn oude rekenbeestje Windows Vista en op het werk hebben we Windows 7. Mijn PC is nu iig weer up-and-running en klaar voor de fotomeeting van vandaag. :+

Alleen zou ik hier niet posten als ik geen probleem zou hebben. De klok van mijn PC klopt niet. Ik heb al even zitten googlen. Ik syncrhoniseerde de tijd met time.windows.com en dat is nu aangepast naar time.nist.gov. Hopelijk blijft de tijd nu wel goed staan.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun Windows 8 klok?