Kan moeders (of vaders natuurlijk) niet even helpen?
Laatst bijgewerkt door __denise op 05-01-13 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 05-01-13 17:50
Daar gaat het toch niet om? ze gaf eerder aan niet bij ebay terecht te kunnen, klaar toch.
Edit: Bij marktplaats zag ik een stel rode staan, ongebruikt, maar wel met een mm poppetje (niet het snoepje zegmaar maar echt het poppetje) misschien dat je dat wat vind? was iets van 7 euro
Summerfly
Geplaatst: 05-01-13 17:52
__denise schreef:
Kan moeders (of vaders natuurlijk) niet even helpen?
Mee eens, ze wil het toch zo graag? Dan kan pa of ma vast wel even helpen. Als je er op Bokt zoveel moeite voor doet zal eBay geen probleem zijn toch?
AlexandraM
Geplaatst: 05-01-13 17:52
ik heb getemt omdat hij hier niet hoort te staan. ik heb ze iig wel gevonden, ze zijn in meerdere kleuren maar weet niet of hun die ook hebben
niet slecht bedoeld ofzo maar ik denk niet dat ze zommaar dllars in euro's omzet als iemand dat wel vind zeg dan 4 en al je denkt van niet zeg je 3 of gewoon ja of nee
Ik heb ook geen dollars en koop ook op eBay (en velen hier nog is zelfs heel topic over). Ik betaal gewoon mijn (amerikaanse, engelse, chinese) producten met Euro's.
Noaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-13 17:55
alexandra die is ook in dollars dat kan ik niet betalen met euro's toch?
Nagano
Geplaatst: 05-01-13 17:56
Noaatje schreef:
alexandra die is ook in dollars dat kan ik niet betalen met euro's toch?
Als je via ebay ze wilt kopen moet je even je vader of moeder vragen of ze een paypal account hebben, zo niet kun je eentje aanmaken verder info staat wel op de site van paypal
karlli kan je via ebay ook als het bij de advertentie staat in dollars dat dan gewooon in euro's betal en??
Rianne_
Geplaatst: 05-01-13 18:00
Via Ebay kun je gewoon betalen hoor, ook al staan er dollars bij.. Via paypall wordt het omgezet naar euro's en dan betaal je het dus gewoon. Heeft uiteindelijk niets meer met dollars te maken.. Zou je ouders even vragen of die je daarmee kunnen helpen.
alle kleurtjes zijn mooi die ze hebben tis maar net wat JIJ leuker vind. ik persoonlijk zou voor de rode of oranje gaan... zou zelf ook ff twijfelen, wel jammer dat ze in nederland niet te koop zijn
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 05-01-13 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt