Ja he? Maar ja...ik heb maar één zo'n lintje (zie m'n onderschrift rechtsonder )
Hawai
Geplaatst: 07-11-12 01:32
Leuke opening. Ga weer heerlijk genieten van alle crea bea dingen en ideetjes opdoen. Mijn tafels en kastje is super gelukt, en volgend voorjaar wil ik mijn vitrine gaan doen.
Time2Tri
Geplaatst: 07-11-12 07:21
Een kussen van rozetten is me toch net te´ ...., ten tweede heb ik er oog geen meer , heb alles weg gedaan .. .
Jammer MM vind het kastje heel erg leuk gedaan ...
Ik heb 0,0 ervaring met meubeltjes opknappen maar mijn schoonouders hebben een nieuwe inboedel gekregen en ik heb gezegd dat ik de oude meubels wil hebben om het eens te proberen. Ik vind creatief bezig zijn altijd wel leuk En een vriendin van mij heeft er ook hobby aan. Ik wil eigenlijk beginnen met het kleinste dingetje een nachtkastje.
Prikbord is leuk, ik zou leuke foto's en oude ansichtkaarten erop spelden met gewone kopspeltjes in pastelkleuren of zo.
De blanke kast met de tegeltjes vind ik zo al erg mooi, ik zou er niet te veel aan doen voor binnen, voor buiten zou ik het wel schilderen met grondverf en een paar lagen verf voor buiten, maar eigenlijk vind ik deze kast daar te mooi voor. Als je de tegels zou vervangen door een paar echte oude in delfts blauw ofzo (antiekzaak, MP), dan is het echt een heel mooi kastje om zo te laten denk ik.
Ik heb mijn meubels met gewoon deels met histor zijdeglans geverft, mooi en betaalbaar (RM stijl zeg maar).
Morgen ga ik weer lekker neuzen bij de kringloop hier . Misschien dat ik nog wat leuks kan scooren .....
MamaMiesje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-12 08:12
Hubs en ik zitten te denken om Ivar's zoon toch te veranderen: hij heeft nu een half-hoogslaper, maar het neemt (optisch) toch teveel ruimte in zn kamertje in. Dus wellicht maar eens speuren naar en gewoon laag bed, eventueel een grenen om te pimpen. Vind voor een jongen dan wel een beetje zo'n stoere stijl leuk: http://3.bp.blogspot.com/-QtSrqFGQAng/T ... 1600/2.JPG Deze heeft hij al als grote zitzak