Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leuk om te horen! Wij ook!!
lieke2 schreef:Zo, een nieuw topic, hopelijk niet zo snel als vorige keer, toen kon ik het nauwelijks bijhouden met lezen![]()
Net groot ingeslagen bij de nettorama, wortels, prei en paprika in de aanbieding. Nu nog even bedenken wat ik daar allemaal mee kan doen.
Heb een lekker recept van smulweb gehaald:
kipfilet insnijden en daar een plakje mozzerella in doen, zongedroogde tomaatjes erbij en salie. Lekkere ham eromheen doen. Dit lekker bakken (of in de oven laten garen). Kip uit de pan, ui, paprika, courgette of net wat dan ook bakken in dezelfde pan, creme fraiche erbij, kip er weer bij en klaar!!

We krijgen binnekort al de sleutel, maar er moet nog erg veel verbouwd worden. Dat gaan we veel zelf doen, dus duurt dat allemaal wat langer. Het wordt dus wel april/mei tot ik er in kan
Is helemaal niet erg, want er is geen haast
.
. Na ongeveer een jaartje zal het wel iets makkelijker worden, dan heb ik mijn (deeltijd)studie af en heb ik daardoor ook de mogelijkheid fulltime te werken
Tot die tijd dus sowieso zuinig doen. Wel ben ik sowieso al van de koopjes enzo, dus dat scheelt wel wat
.