Misschien ligt het eraan dat Hotmail binnenkort Outlook word. Probeer eens om bij Outlook in te loggen met je Hotmail. Ik heb dat ook gedaan en kan mijn hotmail openen op het nieuwe Outlook. (Outlook is véél overzichtelijker dan Hotmail!)
wordt hotmail overgezet ja? want ik heb niet eens Outlook op mijn laptop
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 25-09-12 14:26
Misschien helpt het wanneer je je cookies verwijderd (en niet zoals mijn oma doet: de koekjes van tafel halen, maar echt de cookies van hotmail verwijderen
Verity
Hier doet hotmail het ook nog niet. Helaas...
Chiave
Ja, het word omgezet. Maar dit gaat gewoon via internet hoor. Je hoeft dan geen Outlook te downloaden of hoe dat ook mag werken, je kunt je mail gewoon openen op Internet. Als een soort van Hetnet wat KPN werd.
Sabbientje
Geplaatst: 25-09-12 14:27
Hier ook nog niet
Niet dat ik denk dat ik belangrijk ben geweest tussendoor, maar het is gewoon gewoonte om geregeld in mijn mailbox te snuffelen.
Wanneer het niet werkt merk je pas hoevaak je er in kijkt. Ik ben vandaag toevallig vrij, maar ontvang ook m'n werkmail via m'n account dat aan hotmail gekoppeld zit, dus dan is het toch wel vervelend wanneer het niet werkt.
JorisDy
Geplaatst: 25-09-12 14:29
Bij mij doet hotmail het helemaal niet meer. Schijnt dat mijn account door iemand anders word gebruikt en moest een heel formulier invullen. Gedaan. Hadden ze te weinig gegevens en moet ik het nog eens doen. Alleen geen idee hoe dus hoop echt dat ik hem terug kan krijgen. Kan ook geen email adres van hun vinden om te kijken of ik dmv kopie id kaart iets kan regelen.