Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar met iets meer km's op de teller zijn ze vast nog een stuk goedkoper 
. Tis echt een klein racemonstertje ondanks zijn 1.3 benzine motor._Denise_ schreef:Toyota StarletSuper goedkoop in onderhoud, weinig belasting, zuinig, en zeer betrouwbaar. Heb er zelf eentje uit '99, laatste model voordat hij werd opgevolgd door de Yaris.

. Ik heb expres iemand gevraagd met verstand van auto's om mee te gaan kijken. 
Queelens schreef:_Denise_ schreef:Toyota StarletSuper goedkoop in onderhoud, weinig belasting, zuinig, en zeer betrouwbaar. Heb er zelf eentje uit '99, laatste model voordat hij werd opgevolgd door de Yaris.
The same maar heel zuinig vind ik m niet ik moet 1x per 1,5 week tanken
en ik had vorige week met apk wel iets moeten laten doen aan de remmen maargoed laat mij t geluk hebben dat mijn papa apk doet en ik voor dat kleinigheidje niks hoef te betalen!
maar verder issie top!
)
Ze zitten degelijk in elkaar dus weer minder kosten in het onderhoud.
mijn vriend zn eerste auto was een Twingo en hij heeft er soms nog spijt van dat hij m toen heeft weggedaan omdat hij zo nodig groter moest (lees een oude witte Mercedes 5 deurs, lelijk rot ding, die moest hij van mij ook weer weg doen
) en daarna een Fiat Stilo die hij met pijn in zijn hart heeft weggedaan toen we de Colt konden overnemen (maar de Stilo zat ook al ruim over de 2 ton heen en had al wat reparaties gehad, dus het was wel een weloverwogen keus om hem weg te doen voor er nog meer gezeik mee kwam) _Dingetje_ schreef:tesseke schreef:Maar dat zal geen 3 liter zijn dan
Heb ook een Lupo (Sunshine), ben hier erg tevreden van, maar volgend jaar of het jaar erop gaat die er waarschijnlijk toch uit. Ivm samenwonen en boodschappen doen wil ik iets met wat meer kofferruimte.
Nee een 1.3 ofzo, maar die zou dan toch zuiniger moeten wezen (heb er geen verstand van).
Ja kofferruimte er kan nog geen kratje bier in de koffer of een boodschappenkratje....zit ook sterk te overwegen om naar een golf te gaan kijken.
(wel maar juist)
Eleionomae schreef:Renault Twingo zijn ook hele fijne zuinige autootjes, waar je verder als je een goede aanschaf eigenlijk nauwelijks onderhoud aan hebtmijn vriend zn eerste auto was een Twingo en hij heeft er soms nog spijt van dat hij m toen heeft weggedaan omdat hij zo nodig groter moest (lees een oude witte Mercedes 5 deurs, lelijk rot ding, die moest hij van mij ook weer weg doen
) en daarna een Fiat Stilo die hij met pijn in zijn hart heeft weggedaan toen we de Colt konden overnemen (maar de Stilo zat ook al ruim over de 2 ton heen en had al wat reparaties gehad, dus het was wel een weloverwogen keus om hem weg te doen voor er nog meer gezeik mee kwam)