Wilde die naadloze sokken halen, hadden ze alleen maar mannen sokken. Twijfelde nog of ik die moest nemen, maar was maat 40-46 dus dat is wel echt te groot en dat zit ook niet lekker.
Uiteindelijk van die collegeblokken met tabbladen gehaald (2), babydoekjes en napoleon .
ik denk dat ik morgen ook maar weer eens naar de action ga. Toch maar even kijken naar de tas en wat er verder allemaal weer te krijgen is altijd wel wat....
Lieve Actiongangers! Ik ben al een tijd opzoek naar breiringen (knifty knitters). Ik las dat ze bij de Hema te koop zijn, nou, niet hier in de buurt Ik heb gehoord dat de Boekenvoordeel ze heeft, ook niet hier.. Maar, toen las ik op internet ergens dat de Action ze heeft? Alleen nog nooit gezien en heb geen zin om voor niks te rijden. Weet iemand toevallig of de Action breiringen heeft? Iig wol en breinaalden, dat weet ik wel..
Vandaag nog geweest, en heb de donkerbruine tas nu ook gehaald (had de cognac al gehaald ) Echt zulke gave tassen! Verder nog veel te veel zooi gehaald....
- Dropjessss! (van die kleine ronde, weet de naam niet ) - TV-kabel - Computer kabel - Tas donkerbruin - 3x kattenhalsbandjes (dit zijn de enige die lang mee gaan bij onze katten ) - Wraps - Mix voor wraps - Quick pasta (ofzoiets) - Sladressing - Schroefjes oid, voor mijn handige papa die ervoor gaat zorgen dat de tv wordt aangesloten - 2 persoons hoeslaken - Wasrek
Dat was het volgens mij! Was in totaal 35 euro ongeveer kwijt! Echt super weinig!