Tresja, wat een geweldig huis en dat in 7 weken!! Rowo, had je al gefeliciteerd op FB! Morgen beginnen met alles?
shantal
Geplaatst: 29-06-12 22:30
Cardy@ heel veel sterkte.
Tresja@ wat een ongelooflijk mooi gaaf huis. En dat is zeker snel gedaan,geluk met zoveel klussers om je heen die wilde helpen.
Rowo@ gefeliciteerd en klusseze.
Zo na eindelijk al het gereedschap in huis te hebben hangen dan eindelijk mijn jaloezien echt super gaaf. Wil eigenlijk ook gelijk me nieuwe gordijnen ophangen dan ben ik wel redelijk klaar in de huiskamer. Heel misschien nog met de tijd een hondenkist, en dan de zitzak er weer uit. Maar denk alleen dat dat een beetje te druk gaat worden, en de hond is zo verknocht aan ze zitzak,dat ik geen zin heb dat hij heel dag avond loopt te slenteren hihi.
Mijn volgende project is de slaapkamer dus, dit gaat denk ik in een iets lager tempo(denk ik hihi) Wil namelijk ook nog een kast laten bouwen,maar er komt steeds andere financ dingen tussen door wat ook belangrijk is en niet op gerekend.
Kentaro
Geplaatst: 29-06-12 22:33
tresja, wat een óntzettend mooi huis!!!
Jes
Geplaatst: 29-06-12 22:39
tresja schreef:
@ saffier, alle meubels zijn gerookt acacia hout
Vind het erg mooi! En je keuken?? Die is ook helemaal mijn smaak (en zou denk ik heel mooi staan in dit huis als we het ooit kunnen kopen en verbouwen).
Nic
Geplaatst: 29-06-12 22:53
Rowo, gefeliciteerd en succes!
Mooi huis Tresja, ik zou alleen die deur misschien zelfs wel zo laten.
De deur is echt een beetje rood bruin.. de traptreden waren eerst ook zo maar die hebben we kaal geschuurd en gebeitst. Nou is het rode er vanaf, dan past het qua kleur beter bij de rest..
Over de kleur van de keuken waren mijn vriend en ik het direct over eens, zo ook over de deurtjes en het blad.. we waren gelijk vekocht bij deze combi
Schoonpappa heeft vandaag de hal afgemaakt bij ons.. er moest nog vloer in.. We hebben de flexxfloors tegeltjes er in liggen.. ziet er echt super strak uit.. Zal morgen eens een foto maken.. Ik ben er echt super blij mee.. nu is het allemaal af geloof ik..
dems75
Geplaatst: 30-06-12 06:21
Wow wat een mooi huis Tresja! en deel zeven alweer... er wordt veel gekletst!
Hier gaat er aankomende maandag eindelijk begonnen worden met strippen en verbouwen. Ik kan niet wachten! Gelukkig zitten we de twee maanden van de verbouwing in het huis van mijn schoonouders, geeft wat meer rust (en mijn schoonouders zijn zelf 7 weken weg hahaha)
We hebben alle behang eraf gehaald ( 8 lagen...van de jaren '80 helemaal terug naar de jaren '20 en '30) en de vloeren zijn eruit...vandaag de laatste dingen naar de vuilstort en verhuizen. pfff... Wordt een behoorlijke transformatie, dus ik zal geregeld foto's maken. Zometeen even " voor" foto's en maandag de eerste verbouwingsfoto's.
Rowo laat er geen gras over groeien.... verhuiswagen is al bezig Vandaag een heel lieve waxinelichthouder gekocht, oud roze met streepjes in de vorm van een artisjok...
Kentaro
Geplaatst: 30-06-12 13:50
Nu kan ik me toch geen voorstelling maken van een artisjok waxinelichthouder?!
Heb zojuist bij Groenrijk een hele mooie tak 'dolfijn blauwe' ?? (ja hoe heten zulke bloempjes nu ook alweer?? ) gekocht. Was op de 50% tafel
Speciaal voor kentaro: http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... AG0184.jpg En ernaast een van mijn nieuwe potten met een anthurium cherry champion Ik schrok bijna van de lage prijzen bij de bloemenwinkel waar ik kom... Waxineding was 2.50 en de meeste planten waren maar 2 of 3 euro. Kentaro, korting is altijd leuk! Olikea, wat zijn dat precies voor tegels? Leuk behangetje
Thanks mootje.. zeker leuk behang.. wel een ellende met behangen.. want een rechte muur, dat bestaat niet.. dus elke baan met de waterpas er tegen.
Het grappige is, dat zijn dus geen tegels.. Het is pvc.. Een soort grote stickers.. heel apart materiaal. http://www.flexxfloors.nl. Ze hebben dat ook in laminaatvorm. Ik vind het erg leuk spul. en makkelijk.. zo op de betonnen vloer geplakt.
Kentaro, wat had jij dan verwacht? Pot komt bij de Intratuin vandaan, mij kennende in de aanbieding Wat had je dan verwacht? Offtopic: zit jij nou samen met je hond te huilen op die foto in je profiel Olikea, bij de meeste appartementen mag je een vloer alleen zwevend leggen en moet je ten aller tijde kunnen aantonen dat je vloer een X isolatiewaarde heeft voor wanneer je onderburen klagen over geluidsoverlast