Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

3bengels

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 08:13

Als je hem wilt gaan halen moet je hem NIET online bestellen maar gewoon naar een vodafone vestiging gaan. Online bezorgen duurt altijd heel erg lang bij vodafone. En als je naar een vestiging gaat kun je hem vaak meteen mee nemen.
Dat is mijn ervaring. Ik ben al 10 jaar bij vodafone ofzo.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 09:42

ik heb MTV mobile := was de beste aanbieding toen, ik heb nu S2. Ik wil nooit meer iets anders als samsung, veel fijner in gebruik dan andere telefoons, weet je dat plastic vind ik helemaal niet erg, ik laat mijn lieve S2 nog al eens kussen met de vloer :+ en hij blijft erg goed heel!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:53

Kirri, idd mijn Samsung is ook al een paar keer gestuiterd en doet het nog steeds terwijl de I-phone 4 meteen in gruzelementen ligt als je hem een keer laat vallen.

Ik blijf de SIII echt HUGE vinden maar misschien is mijn 'gewone' Samsung Galaxy S ook een stuk kleiner dan de SII?

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 12:49

Nouja het verschil tussen de 'gewone' S en de SII is heel klein, scheelt echt maar een paar mm. De zijn beide rond de 125mm terwijl de SIII rond de 135 is. Tsja.. Scheelt eigenlijk 'maar' een centimeter.

Ben benieuwd hoe mensen hem vinden, past hij in je broekzak etc?

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:06

EllaBellaah schreef:
Nouja het verschil tussen de 'gewone' S en de SII is heel klein, scheelt echt maar een paar mm. De zijn beide rond de 125mm terwijl de SIII rond de 135 is. Tsja.. Scheelt eigenlijk 'maar' een centimeter.

Ben benieuwd hoe mensen hem vinden, past hij in je broekzak etc?

bij mij past hij gewoon in mn broekzak.
en ik heb eigenlijk altijd skinny jeans aan

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 13:11

Echt? Ohhh dan valt het wel mee!

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:22

Hij past er ook echt helemaal in, niet dat er een stukje uit steekt ofzo.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 13:25

Ja nouja dat ligt natuurlijk ook aan het formaat broekzak :+ Ik heb ook bij de ene broek een wat diepere zak dan bij de andere. Ik denk dat het ook scheelt dat hij zo dun is, als hij dikker was geweest was het niet zo praktisch.
Kreeg je er een hoesje bij of heb je die los erbij moeten kopen?

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:25

Ik heb hem gereserveerd en ga hem morgen ophalen! :D Ben heel benieuwd, heb erg getwijfeld met de Iphone 4S (heb nu de Iphone 3 S).

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:26

Hey mag ik jou trouwens aanraden om thuis op de Wifi verbinding te zijn.

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S plus, geweldig toestelletje.
2 keer laten vallen zover maar geen schade te zien en alles werkt primá.
Helaas heb de fotocamera geen flits maar door de aangepaste filters bij de camera maakt die perfecte mooie foto's.

Btw, Je kan beter een grotere toestel hebben dan een kleinere omdat je met de kleinere toestel gemakkelijker uit je handen kan laten vallen.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:31

Hij past bij mij echt niet mijn zak hoor, of iig, hij past wel maar dan kan ik mijn been niet meer buigen. Begin me nu sterk af te vragen of ik niet de verkeerde telefoon heb haha. Zoals ik al zei, alleen het scherm van de SIII is bijna net zo groot als mijn hele Galaxy S ;)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 13:45

Ligt gewoon heel erg aan je broek geloof ik :+

Ik heb altijd prepaid gehad, maar zou mijn nummer wel willen houden, kan dat ook als je overgaat op een abonnement?

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:56

Oeee ik wil ook graag de 3, ik had de één maar die overleden, ben nog een beetje aan het rond kijken voor welk abbo, wat betalen jullie per maand?

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 13:59

Ik neem bij vodafone een abonnement van €37.50 per maand, 90 belminuten, 500MB internet en onbeperkt smsen, eerste 4 maanden gratis :) (moet dan wel zo'n 200 euro bijbetalen voor het toestel maargoed)

Ik ga het gewoon doen!!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:04

Wow dan moet je welheel veel bijbetalen EllaBellaaah!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:06

Ellabellaah, ik kreeg mijn telefoon gratis maar ik heb dan ook een fix abbo :o. Hebben jullie wel een 2-jarig abbo? Ik weet eigenlijk niet of je je nummer mee kan nemen. Ik kon dat destijds niet maar dan praat ik over een jaar of 7 terug ;).

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:14

ik heb vodafone 100 abonnement
42,50 per maand voor 100 belminuten, 3000 sms en 1 gb internet.
eerste 8 maanden 21,50
Mobiel was 29 euro erbij

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 14:16

Ja nouja dat komt dus omdat ik een wat goedkoper abonnement heb, daardoor kost het toestel gewoon meer. Bij een 1 jarig abbo zou ik nog ruim 400 bij moeten betalen haha :+ Dus dan maar een 2-jarig abonnement :)

Heb even een mailtje gestuurd over het nummerbehoud, snap het namelijk niet helemaal. Ik ga over van prepaid naar abonnement, maar ze zeggen dat het een paar weken kan duren voordat het geregeld is, lijkt me een beetje veel als ik gewoon van prepaid naar abbo ga binnen vodafone?

EDIT: spreek nu iemand van vodafone, nummerbehoud binnen vodafone duurt maar een paar dagen. Aangezien de SIII over 1.5 week kan worden geleverd loopt dat mooi gelijk dus is het al geregeld als ik hem binnen kan krijgen :)
Wel een super goede service! Het is de eerste keer dat ik een abonnement afsluit dus ze helpt me ook gelijk even met de juiste keuze maken en waar ik op moet letten etc :)

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:28

Sees stap je over van provider? Als je bij de zelfde provider blijft is je eigen nummer houden geen probleem -hoe het zit als je een andere provider hebt weet ik het niet precies, ik geloof dat het overschrijven wel even duurt.

Ellabella volgens mij is dat geen probleem hoor..

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 18:27

Het is allemaal geregeld! Ik wacht nu nog op een bevestigingsmailtje van vodafone :)

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:33

Ik ga mijne morgen ophalen. :)

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:47

Even een tip.. Eerste 6 maanden zijn gratis bij vodafone. Ik kreeg de tip om 1 abbonnement hoger te beginnen als je eigenlijk wilt. Na een half jaar kan je deze namelijk 1 tree naar beneden laten aanpassen. Hierdoor hoef je minder bij te betalen voor je telefoon omdat je begint met een hoger abbonnement (waar je dus niks voor betaalt..)

Ik ging overigens voor een S3 de stad in maar ben met een HTC one x thuis gekomen.. Die vond ik mooier :) Qua grootte zijn ze gelijk, en ik vind m behoorlijk groot (maar niet te)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 19:49

Ja nouja ik vind dat altijd lastig, ik heb niet zo heel veel geld te besteden elke maand dus dan zul je net zien dat ik hem na 6 maanden niet kan aanpassen. Dan heb ik liever dat het meteen goed geregeld wordt :)

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:51

_Deco_ schreef:
Even een tip.. Eerste 6 maanden zijn gratis bij vodafone. Ik kreeg de tip om 1 abbonnement hoger te beginnen als je eigenlijk wilt. Na een half jaar kan je deze namelijk 1 tree naar beneden laten aanpassen. Hierdoor hoef je minder bij te betalen voor je telefoon omdat je begint met een hoger abbonnement (waar je dus niks voor betaalt..)

Ik ging overigens voor een S3 de stad in maar ben met een HTC one x thuis gekomen.. Die vond ik mooier :) Qua grootte zijn ze gelijk, en ik vind m behoorlijk groot (maar niet te)

Hij is idd groot, maar wat jij al zegt niet te groot. Al hoef ik ook geen grotere telefoon.

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:59

EllaBellaah schreef:
Ja nouja ik vind dat altijd lastig, ik heb niet zo heel veel geld te besteden elke maand dus dan zul je net zien dat ik hem na 6 maanden niet kan aanpassen. Dan heb ik liever dat het meteen goed geregeld wordt :)

Zie hier: http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consume ... ssibility=
T kan dus wel, maar kost 20 euro zie ik nu.. Maar vaak haal je dat er denk ik wel uit met de aanschafkosten van je telefoon.. (als je 1 abbo hoger doet, betaal je ipv 219, 140 euro.)

Nee een grotere telefoon als dit hoef ik ook niet nee ;)