De babykamer wil ik over een jaartje ongeveer ook gaan veranderen voor onze tweede dochter.
Babykamer nu (al vind ik hem eigenlijk niet zo leuk meer hihi):

Meidenkamer van de oudste:

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sammyy schreef:Gefeliciteerd Lindy! Ik heb jou toen in het topic van Sammy gevolgd. Jullie wilden eigenlijk niet voor een 2e gaan ivm je eerste bevalling toch?
Wij weten ondertussen dat we een kereltje krijgen. Ik heb Amber naar het andere kamertje verhuisd, zij heeft minder spullen nodig als de babyKrijg op haar nieuwe kamertje niet alles kwijt voor de baby. Haar kamertje heb ik zelf geschilderd. Zo heeft ze 1 muur met een grote elf en een regenboog, en de andere muur heeft een elfje dat boven haar bedje genield zit met een bloem ernaast. In de hoek van de uitsparing (weet niet hoe het anders te noemen) heb ik een boom gemaakt.
De kleine krijgt op zijn muur boven de commode een strook muur waar Amber op mag schilderen, en de andere muur worden boerderij dieren, of een onderwater landschapIk had van Ni hao Kailan een aflevering bij de zee voorbij zien komen met heeel leuk getekende zeedieren. Maar die kan ik nergens binden tot nu toe
Ik ben benieuwd naar jullie baby kamer Lindy!