De baby-kamers van Bokkers en hun kroost.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 20:55

Wat een leuke kamertjes! Onze babykamer was/is een beetje uni. Lime groen behang boven en gestreept behang beneden met een rand met schaapjes en wit houten meubels. Ik moet zeggen dat ik het nu een beetje beu ben :o Maar mijn oudste van nu 4 heeft er de eerste 2,5/3 jaar geslapen. Toen ik zwanger was van de tweede heb ik een echte meidenkamer gemaakt voor haar. Wij wisten namelijk ook 2 maal niet wat het geslacht zou zijn.
De babykamer wil ik over een jaartje ongeveer ook gaan veranderen voor onze tweede dochter.

Babykamer nu (al vind ik hem eigenlijk niet zo leuk meer hihi):

Afbeelding
Afbeelding

Meidenkamer van de oudste:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 07:42

Ik ben nu 11 weken zwanger zeer onverwacht maar wel gewenst. Ik heb al een dochter van bijna 4 jaar we waren in huis een muur er aan het uitslopen om onze kamer groot te maken met openhaard etc nadat de muur er voor een deel uit was bleek ik zwanger. De muur moet er weer tusse
Mijn dochter krijgt een nieuwe kamer haar babykamer was aan 1 muur behangen met koeienprint en de overige muren licht groen met witte meubels .. Nu willen we wel het geslacht wete. Ivm mijn dochtertje om haar goed te kunnen voorbereiden. Dit omdat ze alleen een zusje wilt .
Ik zal wanneer ik achter de pc zit een foto plaAtsen van de babykamer ..
Haar nieuwe kamer wordt helemaal wit en de vaste kasten worden grijs met over elke kast deur den strook pipstyl behang in het grijs roze . Ze heeft verder een stijgerhout bed en Een stijgerhout bureau etc een wat stoerdere meiden kamer wordt het :)

De babykamer doen we pas na de 20 weken echo zodat we die kunnen aanpassen aan het geslacht

Sammyy

Re: De baby-kamers van Bokkers en hun kroost.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 08:52

Gefeliciteerd Lindy! Ik heb jou toen in het topic van Sammy gevolgd. Jullie wilden eigenlijk niet voor een 2e gaan ivm je eerste bevalling toch? :o

Wij weten ondertussen dat we een kereltje krijgen. Ik heb Amber naar het andere kamertje verhuisd, zij heeft minder spullen nodig als de baby :+ Krijg op haar nieuwe kamertje niet alles kwijt voor de baby. Haar kamertje heb ik zelf geschilderd. Zo heeft ze 1 muur met een grote elf en een regenboog, en de andere muur heeft een elfje dat boven haar bedje genield zit met een bloem ernaast. In de hoek van de uitsparing (weet niet hoe het anders te noemen) heb ik een boom gemaakt.

De kleine krijgt op zijn muur boven de commode een strook muur waar Amber op mag schilderen, en de andere muur worden boerderij dieren, of een onderwater landschap :D Ik had van Ni hao Kailan een aflevering bij de zee voorbij zien komen met heeel leuk getekende zeedieren. Maar die kan ik nergens binden tot nu toe :(

Ik ben benieuwd naar jullie baby kamer Lindy!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:03

Hé leven in de brouwerij hier, leuk leuk leuk :D . Ik ben inmiddels 30 weken zwanger en moet nog heel veel doen aan het kamertje := . Heb ernstige bekkeninstabiliteit, dus het gaat allemaal niet zo snel.

Commode is af, bedje staat nu bij de straler

Dit is de commode geworden:
Afbeelding

Hier zat alleen het blad er nog niet op. Dat is gemaakt van oude kaasplanken.
De binnenkant van de commode is geschilderd in de kleur Swedish green. Hier een foto van toen het plexiglas met (nep)kant er nog niet inzat:
Afbeelding

Ben er echt heel blij mee :) .

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:17

Wat prachtig Rinske!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:17

Wauw Rinske! Als ik jouw werk zie ben ik zoooooo jaloers. Ik heb nog steeds dat kastje van mijn Opa niet gedaan. Shame on me!

Ben benieuwd naar de rest van het kamertje!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:01

Sammyy schreef:
Gefeliciteerd Lindy! Ik heb jou toen in het topic van Sammy gevolgd. Jullie wilden eigenlijk niet voor een 2e gaan ivm je eerste bevalling toch? :o

Wij weten ondertussen dat we een kereltje krijgen. Ik heb Amber naar het andere kamertje verhuisd, zij heeft minder spullen nodig als de baby :+ Krijg op haar nieuwe kamertje niet alles kwijt voor de baby. Haar kamertje heb ik zelf geschilderd. Zo heeft ze 1 muur met een grote elf en een regenboog, en de andere muur heeft een elfje dat boven haar bedje genield zit met een bloem ernaast. In de hoek van de uitsparing (weet niet hoe het anders te noemen) heb ik een boom gemaakt.

De kleine krijgt op zijn muur boven de commode een strook muur waar Amber op mag schilderen, en de andere muur worden boerderij dieren, of een onderwater landschap :D Ik had van Ni hao Kailan een aflevering bij de zee voorbij zien komen met heeel leuk getekende zeedieren. Maar die kan ik nergens binden tot nu toe :(

Ik ben benieuwd naar jullie baby kamer Lindy!

Wilde we idd niet tot 6 weken geleden en we ineens zwanger bleken .. Even schrikken maar geen haar op ons hoofd dat er over dacht het weg te halen dus onwijs welkom vind het wel super eng want loop inmiddels ruim 4 jaar bij fyshio etc voor mijn bekken

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:51

Ahhh Lindy wat lees ik hier!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap *\o/*
Hopelijk valt het allemaal mee met je bekken en kun je echt genieten van je zwangerschap!

Ons babykamertje staat inmiddels al even helemaal klaar en ben zeer tevreden over het resultaat :D 1 muur limegroen en de andere muren wit. De meubeltjes zijn ook wit en er hangen antraciet gordijnen en heb een grote zwarte mand en een aantal kleinere zwarte mandjes voor op het schapje boven de commode om de boel wat aan te kleden. Ben echt helemaal tevreden :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:58

Leuke kamertjes komen er voorbij.
Het kamertje van onze spruit is wit en grijs.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:02

Afbeelding

zo was neva haar kamer..
Nu ziet hij er al niet meer zo uit :P

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:15

Dat is/was ook gaaf *D

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 15:29

Mooi Lindy! Kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt..

Rinske, wat ontzettend moooi!!!

Rianneke, klinkt goed :j

Ik ga ff foto's ( of iig linkjes ) van FB zoeken van Ambers kamertje. Baby kamer is nu helemaal niks :+

Edit: Gevonden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:48

Jullie hebben echt allemaal keileuke kamertjes zeg, voel me nu wel een beetje alsof ik mijn beeb benadeel met simpele creme wandjes, een muurtje behangen in turquoise en daar een zilveren/grijze Nijntjesticker op :o Echt heel simpel en als ik het bij jullie zie heb ik wel een beetje spijt dat ik er niet meer werk van heb gemaakt -O-

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 15:53

Je moet het kamertje in richten zoals jij/jullie dat mooi vinden hoor Urielle :(:)
Ik denk dat jullie kamertje ook heel mooi en stijlvol uitziet zoals je het beschrijft! Ambers eerste kamertje waren witte muren met 1 klein muurtje een roze legerprint behang. En na de verhuizing had ze witte muren met een paar sprookjesachtige stickers op de muren :+
I blame it on the nesteldrang :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:03

Nou, ik vind zelf ons kamertje helemaal niet zo fantastisch, maar had weinig inspiratie en het moest vooral goedkoop. Nu ik in dit topic allemaal foto's zie krijg ik een erg dawilikooooook!-gevoel :=
Maar ik ga het met bijna 37 weken toch nu niet meer veranderen, hij krijgt wel een leuke peuterkamer tzt :o

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:39

Dit de babykamer nu haha..
Alleen krijgt ze nu een nieuwe kamer en gaat deze kamer verbouwd worden

Afbeelding

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:47

Ik schop het topic weer even omhoog O:) .

Sneak preview van de babykamer :D .

Afbeelding

En nog even de commode voor en na :D

Afbeelding

Ben nu bezig met de bekleding voor het ledikant!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 13:32

Even een schopje :o

Rinske, wat heb je er een mooie commode van gemaakt zeg! Lijkt me erg leuk om te doen. Ik kijk wel eens op Marktplaats of ik van die oudere kastjes kan vinden om op te knappen ( iig poging doen tot ), maar kan niet echt iets vinden hier in de buurt. Aangezien ik zelf geen auto heb, kan ik ook niet iets verder zoeken helaas!

Ik ga vandaag met mijn mannetje beginnen aan de baby kamer. We moeten eerst een deel behang afhalen, aangezien mijn liefste dochter stroken er vanaf getrokken heeft -O-
Dan gaat Marko witten ( denk niet dat mij dat nog lukt met mijn harde buiken ) en als dat klaar is kan ik net als bij Amber de afbeeldingen op de muur gaan tekenen mbv de overhead projector. En dan maar in kleuren weer haha.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:39

Afbeeldingen op de muur is leuk :j .

Ik heb hier helemaal geen foto's geplaatst van de babykamer nu hij af is, dit is ie geworden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:)

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:40

Ik volg dit even. Ik ben niet zwanger, maar heb wel een dochter van bijna 11 maanden. Leuke kamertjes komen er voorbij zeg!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 14:33

Rinske, je hebt er iets heel moois van weten te maken! Ook de bekleding van het ledikantje :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:36

Wauw, Rinske, wat mooi! :oo <3

Ik had stiekem al vaker in dit topic gegluurd, was nog lang niet van plan om aan kinderen te beginnen, maar ik zou maar wat graag zo'n kamertje inrichten! :))

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:15

Rinske schreef:
Afbeeldingen op de muur is leuk :j .

:)

Erg leuk, maar kijk uit met wat je op die plankjes zet, die boven het bed en commode hangen, als iets zwaars eraf valt in het bedje op je baby, ben je niet blij

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:30

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:35

Heel erg mooi Rinske!