Celiien schreef:Hooii iedereen
Heb besloten om voor de Bebook Club S te gaan.
Gister opgehaald en heeft vanacht aan het oplaadsnoer gelegen, want er stond in het boekje dat ik hem de eerste x minimaal 12u moest opladen![]()
Maar nu..
ik krijg er geen boeken opIemand die hem heeft ?
Ik sla de boeken altijd op op mijn laptop en kopieer ze dan naar een mapje op de ereader, dat kan gewoon met Windows Verkenner. Je kunt hem gewoon als externe harde schijf gebruiken, dus mapjes maken en knippen en plakken zoals je ook op je pc zou doen. Je kunt ook Adobe Digital Editions gebruiken, maar dat vind ik een rot programma. Ik vermijd het zoveel mogelijk.

Iemand die hem heeft ?
, vandaar
Ik zit er namelijk aan te denken om ook een e-reader aan te schaffen, maar welke kunnen jullie aanraden of hebben jullie? Er zijn er namelijk zoveel! Ik zou graag jullie ervaringen horen 
. Ik heb Calibre wel op de pc staan, maar ik heb vooral legaal via Bol gekochte boeken en als ik die via Calibre wil managen gaat dat niet vanwege de een of andere beveiliging
. Is vast te omzeilen via een op internet te vinden tooltje, maar daarvoor ben ik niet handig genoeg. Ik gebruik dus maar gewoon dat stomme Adobe-programma.
*