Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

. Mijn laptoptas heb ik ook op dit criterium uitgezocht en dat was echt geen enkel probleem om te vinden. Ik dacht dat ik gewoon in de verkeerde winkels zocht oid maar ik wil dus schijnbaar echt iets ingewikkelds
Nouks schreef:Voor degene die op zoek was naar een rugtas met twee compartimenten (1 voor cameraspullen en 1 voor overige), misschien is dit iets? Alleen dit weekend in de aanbieding voor 69 euro, normaal 119 euro.
http://www.calumetphoto.nl/eng/product/ ... M04&a=CM04
Moet 'm alleen wel mee in het vliegtuig nemen, en hij past natuurlijk niet als handbagage.. Riskeer ik een enorm iets als ik die rugzak gewoon in m'n grote koffer doe en m'n camera + 2 lenzen in een handdoek oid wikkel en in m'n cabine bagage koffertje doe?
Ik loop echt al jaren rond met een enorme laptop tas, dus nogal obvious.. Maar heb m'n laptop nog steeds

Bij Ryanair zijn ze ook heel streng.
En dan in m'n grote koffer stoppen, heb er eentje van 15 kg bijgeboekt en op de terugweg 25 kg, komt wel goed
Lenzen en camera wikkel ik dan wel in een handdoek in m'n handbagage ofzo
)
.......denk het niet trouwens verkoper heeft een erg hoge score met min of meer soortgelijke producten dus)