Tas voor camera die niet zo opvalt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: Tas voor camera die niet zo opvalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:12

De lowpro fastpack die nouks post heb ik (de grootste). Erg fijne tas.
Overigens zou ik me in jouw geval missch verdiepen in kostbaarhedenverzekering ofzo als je zo bang bent beroofd te worden.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:58

Crumpler is juist super! Super stevig, fijne (zelf inselbare) vakken, hip en niet zo herkenbaar.

TS, heb je de Crumplertassen wel in het echt gezien?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:17

Bedenk wel dat mensen die echt kwaad willen de merken ook wel kennen ;)
En dan is Crumpler wel super bekend ;)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 20:05

ik heb over crumpler mindere dingen gehoord maar ik heb ze ook wel eens in het echt gezien en ik zie inderdaad niet zo'n verschil. Maar ik heb ook niet zoveel ervaring met camera tassen.

Ik ben wel verzekerd maar het is toch gewoon handiger om niet bestolen te worden :') . Mijn laptoptas heb ik ook op dit criterium uitgezocht en dat was echt geen enkel probleem om te vinden. Ik dacht dat ik gewoon in de verkeerde winkels zocht oid maar ik wil dus schijnbaar echt iets ingewikkelds :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 04:24

Nouks schreef:
Voor degene die op zoek was naar een rugtas met twee compartimenten (1 voor cameraspullen en 1 voor overige), misschien is dit iets? Alleen dit weekend in de aanbieding voor 69 euro, normaal 119 euro.

http://www.calumetphoto.nl/eng/product/ ... M04&a=CM04

Jaaa die wil ik! Dankjewel! Ik ga even kijken of ze 'm hier hebben en hoeveel die daar kost (heb nog een tegoed bon), en als ze 'm daar niet hebben of nog duurder uitkom bestel ik 'm. :D Moet 'm alleen wel mee in het vliegtuig nemen, en hij past natuurlijk niet als handbagage.. Riskeer ik een enorm iets als ik die rugzak gewoon in m'n grote koffer doe en m'n camera + 2 lenzen in een handdoek oid wikkel en in m'n cabine bagage koffertje doe? :=

TS, ik denk echt niet dat je zomaar bestolen word als je niet om 3u snachts langs een stel junks loopt ofzo :P Ik loop echt al jaren rond met een enorme laptop tas, dus nogal obvious.. Maar heb m'n laptop nog steeds :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:34

Echt? Als het goed is krijg ik 'm dinsdag binnen, ben benieuwd.
31.5 X 24 X 46 cm

Mijn handbagage mag 55 cm x 40 cm x 20 cm/10kg (Ryanair) zijn. Kijk ik nu verkeerd? Ik ben een ramp met cijfers :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:38

Hmmm dan zou de diepte trickt worden inderdaad... Dacht dat handbagage-afmetingen internationaal bepaald waren. Ik zou t er waarschijnlijk gewoon op gokken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:59

Oh dat zou ik echt niet durven, dalijk mag ie niet mee en sta ik daar met m'n rugzak :') Bij Ryanair zijn ze ook heel streng.
Ik prop er denk ik gewoon wat kleren in, ga maar voor 5 dagen en ik denk dat ik best wel wat spijkerbroeken in dat laptop vak kan duwen :Y) En dan in m'n grote koffer stoppen, heb er eentje van 15 kg bijgeboekt en op de terugweg 25 kg, komt wel goed :D Lenzen en camera wikkel ik dan wel in een handdoek in m'n handbagage ofzo :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:16

Dat laptopvak van de fastpack is echt klein /smal.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 20:05

Ik heb trouwens op e-bay al een geschikte tas gevonden, ik heb nu het hoogste bod en de veiling eindigd over een uur dus hopelijk is die van mij ook over een paar dagen onderweg. (het is een tas van jill-e, 70 euro voor de tas en nog ongeveer 30 euro verzendkosten. Iets meer dan ik wilde maar ik vind hem ook nog erg mooi dus :D )

Wel jammer van die tas die niet in de handbagage past. Het scheeld ook echt maar een paar cm zeg, nou ja als ie daar veilig in zo'n vak staat zou het toch wel moeten kunnen met een paar handoeken?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 21:09

Ik heb de veiling 'gewonnen' dus ik heb ook echt een tas. Zal helaas wel ff duren voordat hij er is :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:09

Foto? :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 21:31

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 07:37

Je kunt voor de eventuele situaties dat je savonds alleen in de trein komt te zitten zo'n fototas toch eventueel in bijvoorbeeld een eastpak tas doen?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 09:48

Dat kan natuurlijk als ik de cameratas nog niet binnen heb op het moment dat ik de camera ga halen dan zou ik wel even een oude cameratas regelen om hem zo te vervoeren. Maar het lijkt mij op de lange termijn nu niet echt ideaal. (Bovendien zoals ik al zei: ik wist niet dat ik zo moeilijk deed :D )