HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 20:37

Magrathea: Ik denk dat je daar gewoon het beste voor naar de winkel kunt gaan. Zelf zit ik bij Vodafone en ben hier erg tevreden over, is wel 1 van de wat duurdere. Maar in de winkel kunnen ze je beter helpen en van alles aanbieden.
Mijn vader heeft de Wildfire en gebruikt hem heel veel voor zijn werk, heeft ook alleen internet voor zijn email en dingen voor werk... maar hij heeft een abbo vanuit zijn werk :+ Hij is erg tevreden over de telefoon, heeft er nog geen problemen mee gehad en heeft hem nu denk bijna 1 jaar.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:12

Weet iemand hoe je foto's naar je SD kaart verplaatst? Of hoe je dat moet instellen bij camera dat ze op de SD kaart worden opgeslagen? (Wildfire S)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:40

Magrathea schreef:
Hey!

Ik ben van plan een HTC telefoon + abo te nemen. En ik vraag me ten eerste af of men hier een beetje tevreden is over de Wildfire.. Ten tweede hoopte ik dat iemand hier me precies kan vertellen wat voor databundel geschikt is voor mij, want ik snap er echt niks van :P
Ik doe niet aan facebook, twitter, what's app en dat soort ongein. Internet wil ik alleen om mijn e-mail/banksaldo te kunnen checken, te pingen en af en toe 9292'en of google maps raadplegen. Wie helpt me :+

Je kan ook via Wifi internetten. Android heeft geen ping maar What's app wat volgens mij op hetzelfde neerkomt. Snelle gratis berichtjes via internet sturen naar personen die ook whatsapp hebben. Als je met de telefoon wilt navigeren heb je wel een databundel nodig. Je zou toe kunnen zonder internet als je vaak op een wifipunt bent of het bijv thuis of op werk of school hebt. Voor een paar euro extra zou ik er wel internet bij nemen, zeker bij een 2-jarig contract. Het is toch erg praktisch om je mail te kunnen lezen of reageren.
Ik heb zelf een HTC+abbo bij een lezersaanbieding van Libelle gekocht. Gewoon op gegoogled. Scheelde mij flink wat per maand. Maar weet niet wat er momenteel in de aanbieding is.

Olandra

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 13:02

hallo,
ik zit er aan te denken om een htc te kopen,
ik weet alleen nog neit welke mij leek de htc magic mooi
iemand ervaring?

ik wil wel dat er WiFi en Android op zit,
en mischien ping

Iemand idee?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 16:41

Ping kan niet op een htc/android, alleen op een BB. Wel whatsapp, wat vrijwel hetzelfde is maar dan op alle telefoons met android kan.

Een idee: HTC Wildfire (S)? HTC Desire (S)? Wat is je budget??

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:14

wildfire s vind ik niet zo mooi
desire is denk ik te duur,
budget weet ik niet precies.
maar ik dacht mischien ook aan htc magic

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:29

Is die nog te koop? Ik kon 'm op coolblue niet vinden en op kieskeurig staat ie voor 300 euro ofzo?

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:45

zou best kunnen...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 00:03

Ik heb ook een HTC, ben er erg tevreden over. Bij mij valt internet vaak weg als ik iets wil zoeken op Google, heel apart. Ik kan dan via instellingen opnieuw verbinden en dan is het wel weer klaar. Meer mensen die dit herkennen? :) Verder ben ik nog wel benieuwd of iemand nog leuke (gratis) app's weet.

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 00:18

ik heb wel is gehoord dat je oook een app kan downloaden dat als je hem bij je hart houd kan die dat opmeten ofzo en dat die gaat piepen als er regen komt enzo !

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 08:24

Voor mij moet een app wel nuttig zijn, haha! :P

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 10:23

Woeiii ik heb sinds vrijdag mn HTC Sensation XE binnen en ben er zoooo blij mee :D Prachtig toestel, werkt perfect en en en.. naja, ben gewoon blij :D

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 10:32

ik moet nog een jaar doen met mijn wildfire (stom 2 jarig abbo genomen), maar volgend jaar komt er echt geen HTC meer in hoor. Die van mij valt gewoon standaard een stuk of 6 keer per dag uit. Gaat gewoon zelfstandig uit en dan krijg je in je scherm dat je je pincode opnieuw in moet voeren. Heel handig als je dat kreng als wekker gebruikt :(

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 10:36

Ben je er al mee teruggeweest naar de winkel dan??

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 13:10

Dat is balen. Heb zelf de Legend en daar nog geen problemen mee gehad. Alleen duurde het wel lang voordat webpagina's geladen werden maar door een andere browser is dat nu ook opgelost. Ik zou het zeker op garantie gooien. Misschien zit er iets los.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:50

Ik heb een HTC Desire S en wil deze koppelen aan mijn Bluetouch (bleutooth carkit) in de auto. Maar dan is deze gekoppeld en na een minuutje ofzo gooit ie hem eruit en dan kan je hem wel weer koppelen maar das niet de bedoeling zeg maar. Hij zou toch constant gekoppeld moeten zijn.

Iemand enig idee of er een instelling ergens fout staat??

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:01

imd schreef:

nee ik had begrepen in het vorige HTC topic dat dit een kwaaltje van die dingen was, maar het wordt nu steeds erger. Denk dat ik toch maar eens even terug ga naar de Belcompany

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:02

Zoiets is geen kwaaltje, dat is gewoon een softwarefout. Kunnen ze volgens mij prima herstellen, althans dat ik wat ik me van het vorige topic kan herinneren.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 20:20

Verafjord schreef:
imd schreef:

nee ik had begrepen in het vorige HTC topic dat dit een kwaaltje van die dingen was, maar het wordt nu steeds erger. Denk dat ik toch maar eens even terug ga naar de Belcompany

Iedere telefoon kan wel eens niet helemaal kloppen, maar dan moet je 't merk niet afschrijven voordat je een keertje terug bent geweest imo. Mijn desire s viel ook ineens uit en helemaal dood, maar nu doet 'ie het weer top!

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 08:58

Hallo ik heb een vraagje,

Ik heb de htc desire, ben erg tevreden maar ik sta dus bij Facebook altijd online, dus dag en nacht beginnen er mensen te chatten, dus ook als ik Facebook niet geopend heb. Ik heb gezocht bij instellingen maar kan alleen afmelden maar dan moet ik me dus telkens weer opnieuw inloggen. Het moet toch ook zo kunnen zijn dat je gewoon op ofline staart als je er niet bent en zodra je het opent dat je dan online komt?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 09:08

Volgens mij moet je dat bij instellingen - accounts en synchronisatie doen. Ik heb bij Fb aangegeven niet te moeten synchroniseren. Ik start de app zelf wel op als ik fb aan wil hebben :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 09:11

Heb ook een vraag, heeft iemand misschien hetzelfde probleem:

ik heb mijn wekker altijd via mijn telefoon (HTC desire) maar na een tijdje doet ie het gewoon niet meer. Als ik dan de volgende week in het rijtje instel doet ie het wel weer voor een tijd en dan kapt ie er gewoon weer mee.
Tijd gewoon goed ingesteld, dagen ook. Hij staat ook in beeld aangegeven dat ie voor een bepaalde tijd is gezet. Maar hij gaat gewoon niet af :?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:54

Heb je hem op stil staan toevallig?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:59

Ja, altijd. Dus dat is niet veranderd. Dan gaat ie normaal wel af.
Lijkt wel of hij verslijt :+ en dat je dan een nieuwe moet gebruiken..... heb hem net getest (5 min later dan huisige tijd gezet) maar hij doet het echt niet meer. De wekker die ik nu nieuw heb toegevoegd doet het wel.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:10

En je hebt de dagen ook goed ingesteld? Dan zou ik er even mee terug naar de winkel...dat is niet helemaal fris. Ik had dat met mijn HTC niet. Maar de mijne ligt nu bij de fabrikant ivm een speakertje die het niet doet :\ Wat ben je enorm onthand zonder je telefoon. Moet het nu tijdelijk doen met een gare Samsung Jet...daar word je niet blij van als je een aantal jaren terug in de tijd moet.