Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mas schreef:Ik was heel even bang dat moddies mijn topics zouden sluiten vanwege onbegrijpelijk typen of MSN taal
En het nare was dat ik ook niet kon zoeken op dit ptobleem, omdat al mn letters door de war zaten
Cayenne schreef:Mas schreef:Ik was heel even bang dat moddies mijn topics zouden sluiten vanwege onbegrijpelijk typen of MSN taal
En het nare was dat ik ook niet kon zoeken op dit ptobleem, omdat al mn letters door de war zaten
Voor de volgende keer kun je misschien het onboard toetsenbord gebruiken van Windows.
Zit op iedere laptop/pc en kun je met je muis bedienen
Mas schreef:Ik was heel even bang dat moddies mijn topics zouden sluiten vanwege onbegrijpelijk typen of MSN taal
PureSylk schreef:Mas schreef:Ik was heel even bang dat moddies mijn topics zouden sluiten vanwege onbegrijpelijk typen of MSN taal
Had best gekund. Als je in de boktzoekfunctie zoekt op he3*, kom je op minstens 2 andere topics die de oplossing bieden