Vanochtend naar het tuincentrum gegaan, met de gedachte dat ik 3 wandhangers met aardbeitjes mee terug zou nemen.....helaas! Wat bleek nou, ze waren wel geleverd, maar aan het verkeerde tuincentrum. Nu komen ze dus dinsdag binnen. Nog een paar daagjes wachten dus!
Heb alvast wel wat foto's van mijn balkon gemaakt, om een impressie te geven. Mijn balkon is bijna 2m diep en bijna 5m breed. heb dus zo ong. 10 vierkante meter te besteden!
de plantjes en bloemen, met een randje zithoek:

de plantjes en bloemen en kruiden:

de zithoek:

(op de plek waar nu de veger en blik hangen, wil ik nog wat leuks hangen, om de kale muur wat minder kaal te maken)
de wand waar mijn aardbeitjes moeten komen:

(verder wil ik hier eigenlijk weinig neerzetten, anders geen ruimte meer voor mijn was en ruimte meer voor de stretcher. Langs de balkonrand heb ik de laatste zon rond 13.15u 's middags, wil ik dus wel gebruik van maken
!).
toen ik er kwam wonen, was het helemaal kaal. ook de vloer was niet bedekt met vlonders. die heb ik ruim een maandje geleden gelegd. de petunia's in de wandhangers heb ik vandaag gehaald, evenals de paprikaplant. op de plek van de petunia-wandhangers hingen eerst de vlijtige liesjes.
~Danseresje