ik word ook helemaal gestoord, er is een afspraak van mij niet doorgegaan vanmiddag omdat diegene mijn smsjes waarschijnlijk niet ontvangen heeft. Ik probeer hem te bereiken maar dat lukt dus niet terwijl het erg erg erg belangrijk is, ontzettend frustrerend dus ik hoop dat het snel opgelost is
Ik heb wel bereik en kan wel bellen.. maar rond half 3 heb ik naar een aantal mensen gesmst en die zijn nog niet aangekomen op het smsje van mijn moeder na.. Maar die kreeg hem ook pas anderhalf uur later.
Alleen SOS...... staat ook op internet dat een deel plat ligt, dus sommige mensen kunnen inderdaad nog gewoon bellen. Best vervelend om onbereikbaar te zijn merk ik nu....
Anoniem
Geplaatst: 28-03-11 18:09
Chrissy_ schreef:
Ik probeer hem te bereiken maar dat lukt dus niet terwijl het erg erg erg belangrijk is, ontzettend frustrerend dus ik hoop dat het snel opgelost is
Even een telefoon van iemand lenen, of gebruik maken van een vaste lijn..... Als het zo belangrijk is
Ik vind het nou niet grappig meer.. Ik wil gewoon kunnen smsen en bellen..
gipsyboy
Geplaatst: 28-03-11 18:34
ik kan zelf wel bellen maar niet gebeld worden. degene die mij proberen te bellen krijgen een ingesprek toon te horen. erg vervelend hoop dat het snel verholpen is.
Oh gelukkig.... Was al bang dat het aan mij ligt...
Ik heb ook alleen sos staan. Sinds vanmiddag. Batterij er al en paar keer uitgehaald, maakt niets uit...
Ik voel me eenzaam nu....
Blackflag
Geplaatst: 28-03-11 19:00
hmmm kan wel bellen naar nummers die niet van t-mobile zijn! Internet doet t niet..
_Noah
Geplaatst: 28-03-11 19:02
Vanf 3 uur heb ik al geen bereik meer, ontzettend irritant! Een kleine storing oke, maar in 4 uur tijd kun je toch wel iets reparen lijkt mij? of zijn alle zendmasten ingestort?
blokje
Geplaatst: 28-03-11 19:02
Mijn telefoon (hi) doet het nog wel me man zijn werk telefoon (vodavon) is er ook mee gekapt Handig als je de baas moet hebben die ook niet bereikbaar is
Straks doen ze het morgen nog niet kan ik me man niet bereiekn als ik perongeluk ga bevallen
T-mobile is echt ruk. Heb ook internet op mijn laptop van ze, gelukkig nu eindelijk kunnen opzeggen, wat een slechte service, er is ALTIJD wat... beloftes die niet na worden gekomen enz....
Ben blij als mijn telefoon over een jaar ook afloopt....