Hierin wonen we in mei alweer 2 jaar, het is tijdelijk daar we gaan bouwen/verbouwen.
De oppervlakte die we hebben is 12 bij 10 meen ik.
Om een idee van de ruimte te krijgen zo is onze indeling: hal bij de voordeur waar we tevens de wasmachine en droger hebben staan.
Dan kom je binnen in de woonkamer en tevens ook in de keuken ( open ruimte), nog een deur naar een andere gang met daar 3 slaapkamers, een wc en kleine badkamer.
Wij halen het water via een leiding die naar een schuur toeloopt waar onze hoofdkraan zit,verwarmen doen wij dmv elektrische kachels, 1 in de woonkamer en nog een heel klein kacheltje in de keuken.
In de gang naar de slaapkamers toe hebben wij ook een kachel staan voor de hele koude dagen.
We hebben er alles wbt voorzienigen en ik mag ook niet klagen maar eerlijk is eerlijk ik ben blij als de verbouwing achter de rug is en ik in een normaal huis ( boerderij in ons geval) woon

Op mijn laptop heb ik helaas geen foto's staan, maar morgen zal ik de gewone pc eens aandoen en dan kan ik wat foto's plaatsen van de units toen ze hier net geplaatst waren en mijn man incl schoonpaps en stiefvader hier nog aan de gang moestem om van 2 1/2 units 3 te maken.