Wie heeft er allemaal Twitter en vind het leuk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:29

Jaaa ik twitter ook! :D Heb het nog niet zo heel lang, vind het vooral leuk om vrienden te volgen. Mijn tweets bestaan vooral uit alleen maar onzin, wat ik op dat moment aan het doen ben en foto's. :+ En ik vind het leuk!! <3

http://twitter.com/#!/RoxanneBrommer
Laatst bijgewerkt door Prince_ op 28-12-10 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 18:29

Roosch schreef:
Ik vind het wel een interessant topic.

Ik gebruik dus geen Twitter dus
Citaat:
Reactie's met "ik doe niet aan Twitter omdat....." e.d. zijn dus niet on-topic hier!

sorry. :D

Wil wel graag proberen te begrijpen waarom mensen Twitter nou zo leuk vinden.
Ik gebruik zelf Facebook en Hyves om berichtjes uit te wisselen en statussen neer te kwakken, maar een site om alleen neer te zetten wat je doet..
(zeg altijd 'Twitter? Volgens mij zou ik alleen maar neerzetten: 'ik zit op de wc' of 'ik loop nu naar de keuken'. :'))

Hahaha. Nou je mag best meekletsen hoor Roosch. Reactie's met mensen die niet aan Twitter doen zijn dan misschien 'off-topic', maar ze zijn wel welkom! :D

Twitter gebruik ik niet voor 'ik zit op de wc' en 'ik loop nu naar de keuken'. Gelukkig doen de mensen die ik volg dat ook niet :D haahah!
Ik gebruik het meer om interessante/leuke berichtjes te plaatsen. Zoals mijn laatste bericht over mijn hond die ligt te rollen in de sneeuw, mét foto. Dat vind ik veel interessanter dan 'ik ga nu dit doen en daarna ga ik dat doen'.. Neeh :Y)
Ben wel veel meer gaan plaatsen sinds ik een Blackberry met internet en Twitter-app heb :D

Roosch

Re: [LZP]Wie heeft er allemaal Twitter en vind het leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:32

Ja, merk dat ik, sinds ik een Blackberry heb, ook veel meer online doe.
Je kan heel makkelijk foto's maken, uploaden en statussen delen.

Doe zelf een communicatieve opleiding dus ik vind het wel interessant.
We krijgen ook lessen over de voor-en nadelen van het inzetten van social media op zakelijk gebied.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:33

Ik heb ook Twitter aangemaakt omdat ik een Blackberry had, het is zo makkelijk om even snel wat leuks te melden!

Heeft er iemand hier ook foursquare? Daar lees ik veel over, maar ik snap de bedoeling niet zo!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 18:34

MissToseland schreef:
ik twitter ook, maar mijn twitteraccount is privé :)
ik ben vrijwilliger in een motorraceteam en ben zo aan twitter gekomen. we houden elkaar op de hoogte voor en tijdens de races, en nu het seizoen over is kunnen we elkaar nog volgen ook al wonen we door het hele land. Ook voor sponsoren is het leuk dat het team fanatiek twittert.

en steeds meer vrienden krijgen twitter, hartstikke gezellig!
Dat kan ik me wel voorstellen. Wat dat betreft heeft Twitter ook nog een heel handige functie! :j

Mijn school (hogeschool NHL Leeuwarden) heeft ook Twitter. Wanneer er libdub's, actie's, bibliotheekboeken o.i.d. uit zijn plaatsen ze bericht. Heel handig.

Zelf volg ik niet zoveel artiesten, alleen The Killers :D

http://twitter.com/#!/Spaenfruit -> Dit is mijn twitteraccount trouwens.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 18:35

Mareska schreef:
Heeft er iemand hier ook foursquare? Daar lees ik veel over, maar ik snap de bedoeling niet zo!
Hmm nee dat ken ik niet. *Gaat googelen op Foursquare.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:37

Ik zal eens kijken wat mijn account is. Ik gebruik alleen Twitter via mijn Blackberry.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:39

Ik vind het allemaal (Twitter, Facebook, Hyves) erg leuk, het een wel wat meer dan de ander, maar tegelijkertijd vind ik het ook heel eng soms, om zomaar van alles op het internet te zetten. Vandaar dat mijn twitter &hyves afgeschermd zijn. Bij Facebook kan dat geloof ik niet.
Ik wacht nog even tot ik mijn BlackBerry heb en dan kijk ik wat ik veel gebruik en wat niet, ik wil waarschijnlijk wel gaan minderen.
Ik gebruik Twitter voornamelijk omdat mijn vriendinnen er ook op zitten en ik vind het leuk om te lezen wat ze gedaan hebben. Verder zijn er ook een aantal celebs die ik volg. :)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 18:40

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:41

Laatst bijgewerkt door Rienn op 28-12-10 18:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:41

I love twitter!

Studeer media en entertainment management dus het hoort er een beetje bij :+ Toen wij opdrachten deden voor een stichting gingen
we veel bij bedrijven langs om ze te filmen en interviewen. Door ze van te voren een tijdje te volgen op twitter kun je al een flinke
inschatting maken wat voor personen het zijn.

Verder is het gewoon lekker om in de bus even door te lezen. Op sommige momenten worden er over bepaalde onderwerpen
zulke leuke statements getwitterd. Fijn :D

Mijn account: twitter.com/debbieboer

Heb hem trouwens naar mn hyves gekoppeld. Dus als ik iets twitter wordt dat ook mijn wie/wat/waar.
Laatst bijgewerkt door Debbie op 28-12-10 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:43

Maar dat is nou de vraag hoe kun je dan je twitter aan je hyves koppelen? Ik zou echt niet weten hoe dat moet hoor :o

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 18:45

Hmmz.. ik ook niet. Misschien kan het via hyves? (via Twitter kan ik niks vinden namelijk).

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:45

Ik twitter ook, mn twitter staat verbonden met facebook. En daarvoor gebruik ik het eigenlijk het meest. Ik volg wat bekende mensen, gewoon omdat het leuk is om te lezen wat zij de wereld te melden hebben. (zoals Femke Halsema al heeft zij een twitterstop op het moment)

Met Foursquare laat je andere twitteraars weten waar je bent. Andere twitteraars met Foursquare kunnen je zo vinden. Erg grappig als je op een plein staat waarvan je weet dat er nog 6 andere mensen zich met Foursquare hebben aangemeld. Wie zouden dat dan zijn :)

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:46

Oh ik ga vanavond ook eens googlen op dat Foursquare, lijkt me echt wel grappig!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 18:47

Zo ik volg jullie :D

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:48

Sleeper schreef:
Ik twitter ook, mn twitter staat verbonden met facebook. En daarvoor gebruik ik het eigenlijk het meest. Ik volg wat bekende mensen, gewoon omdat het leuk is om te lezen wat zij de wereld te melden hebben. (zoals Femke Halsema al heeft zij een twitterstop op het moment)

Met Foursquare laat je andere twitteraars weten waar je bent. Andere twitteraars met Foursquare kunnen je zo vinden. Erg grappig als je op een plein staat waarvan je weet dat er nog 6 andere mensen zich met Foursquare hebben aangemeld. Wie zouden dat dan zijn :)

He dat is leuk Foursquare. Ga ik eens uitzoeken straks.

vencedor

Ik heb ook twitter..! Nog niet alle ins en outs uitgevogeld. Ik weet dus niet hoe ik bepaalde dingen in de gaten moet houden of ze posten zo veel dat het niet meer te overzien is.. Vind het wel erg leuk.

http://www.twitter.com/sab_inthecity

Mareska

Sabin_e schreef:

Foursquare klinkt best leuk, maar ik las ook dat je iets kunt verdienen door op veel plekken te komen, hoe zit dat dan precies?

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 18:49

Sleeper schreef:
Oooh dat lijkt me leuk! :) Een leuke toevoeging. Ik ga ook eens kijken hoe ik Foutsquare kan toevoegen.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:50

Ik ga jullie straks even toevoegen. Ga nu verder met werken..

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 18:51

Debbie schreef:
Verder is het gewoon lekker om in de bus even door te lezen. Op sommige momenten worden er over bepaalde onderwerpen
zulke leuke statements getwitterd. Fijn :D
Haha hier ben ik het helemaal mee eens :D :))

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:51

Sabin_e schreef:
Liins schreef:
Meer om de celebs in de gaten te houden, En idd.. Leuke foto's posten, wat je meemaakt enz enz.

I like twitter!
Maar ik post eigenlijk bijna niets meer :D
Haha oke :) Maar waarom post je bijna niks meer dan?

Geen idee wat ik moet posten :') ......