schema per mail en in tweevoud op papier waarvan ik er 1 getekend weer in moest leveren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mardjai schreef:MRIIIS schreef:Wauw wat een verschillende ervaringen, zeg. In mijn geval gaat het overigens om ANWB Rotterdam/Vlaardingen.
Mijn man heeft bij de ANWB in de spaanse polder gezeten![]()
Met veel plezier en goed succes hahahaha.
Berdien schreef:Ik heb overigens niet in Groningen gereden maar in Zwolle.
Zou ook de spoedcursus doen, de intake-meneer achtte me daar wel geschikt voor. Ik raad het niemand aanJa het is leuk als je al een beetje kan sturen en gewoon dat papiertje wil hebben maar het is écht zwaar. Vier uur lang rijden met een pauze tussendoor. En om nou te zeggen dat ik er zo sneller over heb gedaan? Nou nee
MRIIIS schreef:Zo, he dat is een duur grapje.Nou meiden, ik heb vandaag de intest gedaan en hoewel deze me wel beviel (om één keertje te doen tenminste), heb ik toch niet gekozen voor de ANWB. Ik zou minimaal €3000 moeten neerleggen (57 lessen incl. examen) en ze konden me niet eens een garantie geven dat ik de eerste keer zou slagen (en dan zou ik dus nog eens €200 + lesgeld moeten betalen). Dit werd me allemaal een beetje te veel, omdat ik niet in zag waarom deze school beter zou zijn of betere instructeurs zou hebben dan andere, goedkopere scholen. Ik heb dus wel wat aan de intest gehad, maar ik ga toch lessen bij een andere school (die toevallig verderop in m'n straat zit). Ik heb volgende week een proefles en 22 november ga ik weer verder en ga ik elke dag lessen (indien de proefles bevalt uiteraard)
_Irene11_ schreef:Ik rijd ook bij ANWB rijopleiding (in Leiden). Ik heb mijn eerste praktijkexamen achter de rug, maar was niet geslaagd. Wat ik ook jammer vind is dat het prijzig is en dat idd je afrijddatum vast staat...
Die simulatorlessen vind ik overbodig. Het is heel anders dan in de echte auto. Dan kan je beter meteen in de echte auto beginnen.
Met je instructeur moet je gewoon geluk hebben