Navigatie op je telefoon: werkt dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: Navigatie op je telefoon: werkt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:52

Wij hadden een telefoon met navigatie, maar die telefoon was daardoor wel errrrrg snel leeg, dus je moest wel altijd de autolader van die telefoon bij je hebben.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:07

Rieja schreef:
Zou fijn zijn als er van Garmin gewoon een applicatie was die je op je telefoon kon zetten zodat je ook in het bos kon navigeren.
Maar ja dan verkopen ze natuurlijk veel minder van hun eigen apparaatjes... :+

Handig om te weten trouwens dat je ook navigatie voor telefoons hebt waar je geen internetverbinding voor nodig hebt. Want ben er nog niet echt uit of ik wel internet op m'n telefoon wil gebruiken.

die applicatie is er gewoon hoor. zoals ik in mijn eerdere reactie al schreef: de onroute wandelkaart. niet goedkoop maar er zijn meerdere wegen die naar rome leiden zal ik maar zeggen. bij mij werkt het goed. via mapsource en nog een paar kleine programmaatjes op je pc kun je die kaart op je garmin zetten

Prutsmuts

Re: Navigatie op je telefoon: werkt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:11

Werkt prima, ik heb een Nokia N97 mini en gebruik de navigatie regelmatig.
In het bos heb ik nog niet geprobeerd. Maar kan me voorstellen dat het GPS signaal daar niet altijd optimaal is.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:27

kruimellover schreef:
Ik gebruik de navigatie van mijn nokia n97 mini ook gewoon. Ik kom er overal mee. Je moet alleen eigenlijk een dingetje hebben om hem op je raam te hangen zodat je het kunt zien, want soms is ie net iets te traag met het zeggen.
Het enige waar ik weleens last van heb, is dat ie er snel leeg door raakt. Dus ik navigeer geen hele grote stukken. Maar een ruim uur kan ie best aan op en neer.

Ik heb ook een Nokia N97 Mini, werkt goed! Mijn batteriij gaat niet snel leeg, want in het er zo'n autodraad bij en een ding om um op het raam te hangen. Het is wel jammer dat je geen adres kan intypen maar wel de plaats.
Wij zijn er zelfs mee naar Frankrijk gereden!
Navigatie in het bos gaat niet, want er zitten geen bospaden bij.