Koppelen email accounts voor de techneuten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 16:33

Oh, dus het kan niet, haha!

Nou ik heb iig een tijdelijk goede oplossing van Neej gekregen, en dat heb ik mijn werkgever uitgelegd.

Het koppelen van de accounts wordt dus lastig. Denk dat ik het hier maar bij moet laten?

Alvast super bednakt voor jullie oplossingen en het meedenken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:36

Begin het issue geloof ik een beetje te begrijpen, je wil je werkmail forwarden naar je hotmail account wat je dan binnen wil halen via je Outlook of snap ik dr geen barst van :D

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 18:26

Nee Chiqa, je snapt 'm nog steeds niet :P

Ik wil de werk mail forwarden naar het hotmail account van mijn werkgever, zodat zij thuis of ergens anders dan het werk, bijvoorbeeld in een internetcafé, ook haar werkmail kan openen. Outlook kan je namelijk (dacht ik, neej heeft dus net het tegendeel bewezen) nergens openen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:39

itsmi schreef:
Nee Chiqa, je snapt 'm nog steeds niet :P

Ik wil de werk mail forwarden naar het hotmail account van mijn werkgever, zodat zij thuis of ergens anders dan het werk, bijvoorbeeld in een internetcafé, ook haar werkmail kan openen. Outlook kan je namelijk (dacht ik, neej heeft dus net het tegendeel bewezen) nergens openen!

Ik begin hem te begrijpen. Ik kan mijn werk email idd ook niet openen, maar de meeste mail is wel online én in outlook binnen te halen, alleen moet je even weten hoe :D
Of dmv FTP maar dan moet je daar wel toegang hebben tot.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 18:48

Nu kan ik dus alsnog mijn werkmail openen via kokkerie.nl/webmail

Dus in principe is het probleem opgelost. Mijn werkgever kan nu alsnog haar werkmail openen thuis..

Ehm, chiqa, voor de duidelijkheid, werkmail IS outlook bij ons :P Werkmail moest dus via hotmail binnenkomen, dat je dus hotmail opent, en via hotmail ook je werkmail kan lezen! :) Dat lijkt vrij onmogelijk en dus houden we het zo.. ;)
Snap je het nu? :P
Ingewikkeld om uit te leggen!