Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rhendera schreef:Sommige mensen raken meteen gewend en kunnen ineens van niks anders meer houden dan Mac...
Ik behoor tot de groep die er niet mee overweg kan, en nooit zal kunnen ook. Ondingen, alles zit anders en gatver laat ik maar ophoudenGeef mij m'n windows maar, mét al zn fouten, virussen en al die andere crap. Weet toch genoeg van PC's omdat meteen weer te kunnen fixen
Mijn suggestie: Haal iemand erbij die er wel mee overweg kan en je vanalles wil leren, of Zorg dat je er zo snel mogenlijk weer vanaf komt en aan een windows laptop komt.
Zack schreef:Ik ga ervanuit dat ze juist een draagbaar photoshop wilt.
vanwege haar opleiding.
Dan is een kast van een windows pc niet echt handig..
Eddy_Rocks schreef:Jezus ik zou willen dat ik zo'n laptop voor mijn verjaardag kreeg.. en jij zet hem meteen op marktplaats.. vind ik best wel verwend, sorry
Rhendera schreef:Eddy_Rocks schreef:Jezus ik zou willen dat ik zo'n laptop voor mijn verjaardag kreeg.. en jij zet hem meteen op marktplaats.. vind ik best wel verwend, sorry
Als ik een macbook zou krijgen zou ik m in de doos laten zitten en meteen op MP gooienWeg ermee! en dan van dat geld een lappie kopen en het overige geld op mmn spaarrekening gooien.
![]()
kis6ireentje schreef:ehmm als het goed is kun je ook gewoon windows installeren op je mac book...
Wel een beetje jammer aangezien je anders nooit last hebt van virussen en extra snel kunt werken maar het kan wel..