Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:voor degene met een ruim budget: Macbook![]()
voor degene die geen apple willen, maar gewoon windos en een net budget: asus.
Shanna schreef:Probleem is dus dat ik het 2e hands moet zoeken, en ik geen ruim budget heb.. Wat is het verschil tussen een macbook en een ibook?
Shanna schreef:Mijn laptop is net 1,5 jaar oud. Gebruik hem wel dagelijks uren lang hoor!
Op deze afbeelding zou je juist zeggen dat een ibook wel een laptop is..
ikdoemaarwat schreef:Ariebombarie schreef:voor degene met een ruim budget: Macbook![]()
voor degene die geen apple willen, maar gewoon windos en een net budget: asus.
ik zeg in plaats van asus: samsung....
ik heb er ook 1 en werkt top, zie teveel asus, acer, en de rest van de merken om me heen crashen
macbook is zn geld dik waard en dus zeker een overweging waard
Ariebombarie schreef:Shanna schreef:Probleem is dus dat ik het 2e hands moet zoeken, en ik geen ruim budget heb.. Wat is het verschil tussen een macbook en een ibook?
overigens zit ik er aan te denken om mijn laptop te verkopen, misschien iets voor jou?
ik doe er momenteel ook wel fotobewerking op, gaat prima. maar ik ben sinds kort helemaal voor Apple dus wil heel graag zo een.
ik heb een asus, nog nooit problemen mee gehad, is nu 1,5 jr oud. 17 inch scherm, numeriek toetsenbord er ook op.. rest van de specificaties zou ik moeten opzoeken... mag voor een klein prijsje wel weg. was nieuw best veeeel geld..
x_Marr schreef:Op dit moment is Asus samen met Toshiba het beste merk.
Hoor ook veel goede verhalen over Asus dus heb er daarom nu ook 1.
Acer is over het algemeen prut, of je moet net geluk hebt.
x_Marr schreef:Op dit moment is Asus samen met Toshiba het beste merk.
Hoor ook veel goede verhalen over Asus dus heb er daarom nu ook 1.
Acer is over het algemeen prut, of je moet net geluk hebt.
manzano schreef:Uhhh en waar is dat op gebaseerd? Ik heb mijne echt overal mee naar toe gesleept hoor