Polivy schreef:Ook ik zou nog eens de HTC overwegen. Is toch wel één van de marktleiders op het gebied van smartphones op het moment heb ik het idee, naast de iPhone en de Blackberry.
LG moet je inderdaad niet nemen.
Mijn ervaring met Samsung en touch is niet echt goed (heb er zelf één), vooral niet nu ik andere toestellen in andere handen heb gehad, zoals de iPhone en de HTC.
SE heb ik al een tijd niets meer van in handen gehad, dus daar kan ik je niet zo veel over zeggen.
Ook Nokia is bij mij de laatste tijd toch wel wat in waardering gedaald. Hiervoor een Nokia gehad en man, wat een traag ding. Ik weet niet hoe het nu is, maar weet wel dat bv HTC echt niet meer voor Nokia onder doet op het moment.
Qua touchscreen bij samsung kun je die vergelijking niet maken, Iphone en HTC hebben een hard scherm, een scherm dat reageert op de lading van je vingers. De goedkopere samsungs hadden allemaal een drukscherm, kon je dus ook met een pennetje bedienen. Maar de nieuwere samsungs (en zeker de smartphones van Samsung) hebben net zo'n scherm als de htc's ed