Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SyhaxDesy schreef:Mayo schreef:Ik heb de Samsung Diva en voor de liefhebber is ie te koop. Hij is twee maanden oud ongeveer en in perfecte staat. Ik krijg vanmiddag een Android telefoon, dus vandaar dat de Diva eventueel te koop is
Waarom wil je een nieuwe mobiel dan?
Candace schreef:Hij is helaas stuk en word nu gerepareerd, ik mis m echt heel erg!
Nu zit ik weer even vast aan mijn oude stomme k*t telefoon!
Cayenne schreef:Candace schreef:Hij is helaas stuk en word nu gerepareerd, ik mis m echt heel erg!
Nu zit ik weer even vast aan mijn oude stomme k*t telefoon!
Dat zegt denk ik wel genoeg over de qwerty![]()
Ik blijf echt heilig bij de Samsung Wave. Helaas duurt het nog even voor ik mijn abo mag veranderen.
De qwerty hoor ik veel negatieve berichten over! Dan zou ik eerder voor de Diva gaan.
cissy schreef:ik heb de qwerty maar vind hem bij tijd en wijle nog wel eens bloody irritant, hij gaat nog wel eens in mn broekzak een eigen leven leiden, spontaan uit of naar internet , mensen bellen etc. Zorg dat je er een goed hoesje om neemt dat scheelt enorm in dat soort frustraties.
De toetsblokkering gaat er te gemakkelijk af en je drukt ook te snel op de uit-knop in je broekzak.
magictwist schreef:nouww... ik heb sinds gister mijn samsung star qwerty binnen !!
... de wit met roze, vind hem er super uit zien en bevalt tot nu toe prima!! ben er super blij mee!!