Mijn iPod nano staat vast. Hij reageerd helemaal nergens op, ook op het resetten (hoe het volgens internet moet) niet. Hij staat vast bij een liedje, het licht blijft aanstaan, reageerd niet op het indrukken van een knopje en dus ook niet op resetten, ook staat het slotje nog in het scherm, ondanks of ik 'm op hold zet of niet. Ofwel: Hij staat helemaal vast. Weet iemand wat ik moet doen? VOlgens internet moet je 'm resetten dmv het aan en uitzetten van HOld en daarna 6 tot 8 seconden de middelste knop indrukken, en dan kon het zijn dat je dat enkele keren moest herhalen. Ik vind dat 20x geen 'enkele keren' is. En daarbij doet ie het nog steeds niet.
edit: laat maar het is al gelukt! Apple vertelde een hele verkeerde manier van resetten, en dat terwijl op de volgende pagina wel de goede manier stond.. Ze hadden het namelijk in eerste instantie over alleen de selecteerknop ingedrukt houden, maar ik kon me herrinneren dat het er 2 waren. De menuknop moest er ook nog bij, en nu doe tie 't weer