Nadeel: bij mij gaat hij soms uit, als wekker niet 100% betrouwbaar (maar dan lig ik er waarschijnlijk op, heb geen nachtkastje). Voordeel: qwerty! I it! En ik vind het ideaal dat je qwerty én touch hebt. ik vind het uiterlijk heel mooi, en de muziek ook vrij goed!
Wel gebruik ik de slide altijd met veel beleid, dus niet pats dichtklappen, maar begleiden. Ben anders bang dat hij te snel kapot gaat.
Laulitz
Geplaatst: 19-07-10 17:32
Ik vind het ook een goede telefoon, echt nadelen heb ik niet. Ik ben alleen niet zo voor touchscreen, dus mocht iemand nog opzoek zijn naar eentje ik heb er nog 1 tekoop in goede staat!
Heb hem vandaag gekregen van mams. Maar nu, wou ik dus um aansluiten op de pc. Tsja, dat gaat neit zonder kabeltje Dus waar kun je dit aparte kabeltje voor de Samsung halen?
Zwijg mij over die bluetooth Dat lukt van geen kanten bij mij ? Moet ik dat aan m'n operator (base) aanvragen?
Iedereen zit op school vanalles door te sturen en bij mij lukt dat niet! Hij vraagt een code en dat is het???
Voor de rest ben ik vrij tevreden van deze telefoon (niets gaat trouwens boven m'n vroegere "oubollige" nokia 6060 gsm waarmee je iemand kon doodslaan en er mankeerde niets aan )
Laulitz
Geplaatst: 22-07-10 16:47
Code is volgens mij 12345 Tenzij je een wachtwoord heb ingesteld op je berichten ofzo, dan is het dat wachtwoord.
Dat is ook bij een touch van een vriendin, als jij bv iets wilt ontvangen van iemand moet die een code intypen ( kan ook van niet want ik moet dat niet ) en dan moetje dezelfde code intypen als wat de zender heeft gekozen ( als die zender niksinvoert moet jij gewoon je normale code;pincode of ww invoeren ). En andersom geloof ik ook, volgens mij moet je daarna nog accepteren na het inveoren van die code niet?
Hmm, da's wel vreemd idd. Heeft de mijne helemaal geen last van, anders moet je eens langs de winkel gaan met je probleem?
Laulitz
Geplaatst: 23-07-10 11:43
Eva___ schreef:
We moeten allebei een code invoeren!
Moeten we onze eigen pin code invoeren of iets willekeurigs ?
Nee, niet de pin van uwe simkaart. Gewoon uht wachtwoord van uwe gsm
+ bij mij werkt de n soms ook niet, maar dat komt meer omdat ik er dan niet te goei op heb gedrukt..
Droomster
Geplaatst: 08-08-10 19:29
Aangezien dit topic over deze telefoon is. Ik heb hem sinds gister en gelijk zitten testen. Moet er nog vanalles over leren overduidelijk
Maar ik heb dus naar de ringtone & radio zitten luisteren. Alleen nu blijven deze op de 'achtergrond' staan, weet iemand hoe je ze weer weg krijgt? (heb zitten vogelen, maar ik kon het niet vinden)