Laptop kiezen welke?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SsSimonee

Re: Laptop kiezen welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 09:20

Dat ga ik ook zeker doen, maar ervaringen van anderen vind ik ook altijd fijn.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 09:51

Kijk es op kieskeurig ...kun je precies op prijs etc zoeken. En de ervaringen lezen van anderen...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 09:55

Dankje voor de tip ga het zeker doen!

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 09:58

Een advies. Neem geen Acer. Ik zit op een ICT opleiding en ze worden echt afgeraden. (Snel kapot, heb in mijn directe omgeving gevallen gezien die na 3maanden al kapot waren! of t knopje deed het niet meer, of hij hield er compleet mee op) succes met zoeken.

Wel raad ik je aan om nog even lekker door te sparen, voor 600euro zit je al in een hele andere prijs-kwaliteitsverhouding.

Succes!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 10:09

Zoals ik al zei, ik krijg hem van mijn ouders. Hoef niet alle luxe, die compaq die iemand liet zien heb ik al even naar zitten kijken voor dit topic. En zit er toch aan te denken die te nemen. Maar ga als ik hem ga halen ook nog even advies in de winkel vragen.

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 10:13

miejmoon schreef:
Zoals ik al zei, ik krijg hem van mijn ouders. Hoef niet alle luxe, die compaq die iemand liet zien heb ik al even naar zitten kijken voor dit topic. En zit er toch aan te denken die te nemen. Maar ga als ik hem ga halen ook nog even advies in de winkel vragen.

Je kan ook zelf 100euro bijleggen :)*

Compaq is vrij goed, heb zelf een compaq presario, van ondertussen 2 jaar oud, nog nooit problemen mee gehad :)
(tenminste, denk ik .. ik vind problemen oplossen leuk, dus kan zijn datk het alweer vergeten ben :') )

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 10:15

Ja oke, maar die compaq pesario, is minder dus als die goed is :D

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 10:23

miejmoon schreef:
Ja oke, maar die compaq pesario, is minder dus als die goed is :D

Nou, laten we t hopen! :D Veel succes met het uitzoeken nog.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 10:27

Dankje wel :)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 10:28

FireScorpion schreef:
Een advies. Neem geen Acer. Ik zit op een ICT opleiding en ze worden echt afgeraden. (Snel kapot, heb in mijn directe omgeving gevallen gezien die na 3maanden al kapot waren! of t knopje deed het niet meer, of hij hield er compleet mee op) succes met zoeken.

Wel raad ik je aan om nog even lekker door te sparen, voor 600euro zit je al in een hele andere prijs-kwaliteitsverhouding.

Succes!

Raar dat Acer bij jou op de opleiding word afgeraden, bij een vriend van mij die zelfde opleiding doet, word het juist aangeraden.

Ik heb zelf ook een Acer en nooit kapot geweest, snel en noem maar op. Loopt bijna nooit vast.
Hij is 1 keer terug gestuurd geweest, omdat lcd scherm kapot was, maar dat kwam door mezelf. ;)
Mijn laptop is een Acer Extensa 5230. Komt van de wehkamp. Daar is ie niet meer te verkrijgen en was 345euro.

Packard bell raad ik je ook af.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 10:38

Mijn Toshiba Sattelite L40-12K gaat al een aatal jaren probleemloos mee. Er staat hier ook een 2e in huis die het feilloos doet. Toshiba hebben we hier dus heel goede ervaringen mee.

Ik ben eens op kieskeurig gaan neuzen en daar kwamen 2 types naar boven:
http://www.kieskeurig.nl/productvergeli ... 570037F5E2

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 11:14

Lailaa schreef:
FireScorpion schreef:

Succes!

Raar dat Acer bij jou op de opleiding word afgeraden, bij een vriend van mij die zelfde opleiding doet, word het juist aangeraden.

Ik heb zelf ook een Acer en nooit kapot geweest, snel en noem maar op. Loopt bijna nooit vast.
Hij is 1 keer terug gestuurd geweest, omdat lcd scherm kapot was, maar dat kwam door mezelf. ;)
Mijn laptop is een Acer Extensa 5230. Komt van de wehkamp. Daar is ie niet meer te verkrijgen en was 345euro.

Dat is inderdaad raar. Dit kan ik ook niet verklaren, ik luister alleen maar braaf :Y)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 11:16

Haha ja dat snap ik hoor, daarom zei ik het al.
Omdat het bij hem word aangeraden en bij jou af. :+
En bij mij bevalt ie goed, maar ligt er ook aan denk ik welke je hebt Extensa of Aspire bijvoorbeeld.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 11:20

Raden ze op die opleiding geen Asus aan ipv. Acer?
Tussen die namen ontstaat wel eens wat verwarring :+

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 11:25

@ fjordnina dankje wel die zien er goed uit :D

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 11:28

x_Marr schreef:
Raden ze op die opleiding geen Asus aan ipv. Acer?
Tussen die namen ontstaat wel eens wat verwarring :+

Bij een vriend van mij op de opleiding was het zowiezo acer.
Want ik ben daar toen een keer geweest met mijn laptop voor extra geheugen. (bij hem op zijn stage.)
En die zeiden ook goede keuze en noem maar op. :+

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 00:25

FireScorpion schreef:

Succes!

Ik heb een tijdje ICT gedaan en mijn broer en vriend doen het, nooit verkeerde verhalen gehoord over acer,
wel over packerd bell..
Zelf vind ik HP en E-machines (onderdeel van acer) erg fijn om mee te werken :)

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 00:28

Als je graag binnen aanzienlijke tijd veel problemen of een nieuwe laptop wil kopen, kies dan voor een Acer :+

HP's zijn goed :j
Laatst bijgewerkt door Muisbal op 19-04-10 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 00:31

Nee, dan koop je een packerd bell

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 07:49

Maar heeft dat te maken met de packard bell laptop of in zijn algemeen? Wij hebben nu voor de tweede keer een packard bell computer en die doen het super..

FromNorway

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:17

Lailaa schreef:
FireScorpion schreef:

Succes!

Nou, ik heb dus dezelfde Acer, maar wat een poedersuikerding! Volgende keer voor mij een ander merk! (En als het zo doorgaat best snel ook..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 12:14

Hier ook Acer (al 3 jaar oud) en die doet het prima. Volgens mij moet je ook een beetje mazzel hebben met die dingen. Één slechte ervaring zegt nog niet dat meteen het hele merk afgeschreven is. Daarbij ligt het er ook nog aan hoe je met zo'n ding om gaat natuurlijk.