HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 10:44

Shadow0 schreef:
ikdoemaarwat schreef:
heb htc gehad maar wat een balle telefoon!
en zoiezo dat windows :=
doe mij maar google android, werkt veel beter :j

Je hebt ook HTC's met Android hoor :)

Jup, vriendlief heeft de Magic, ook met Android.

__Marije__

Re: HTC Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 18:47

Er zijn best veel Android-HTC's hoor :)

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 18:47

Ik vind het persoonlijk helemaal niks, dat Android..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 18:50

Heb je het al eens echt geprobeerd? Ik denk dat het echt de toekomst is en dat veel mensen met Windows Mobile overstappen. Je kunt er alles mee, het werkt goed en snel.. ja voor mij komt er voorlopig niets anders dan Android! Bij ons op het werk was er eerst ook wel wat onenigheid zegmaar, echt een groep die android helemaal niets vond! Maar we hebben nu een training gehad en een heel groot gedeelte was echt wel om! Als je een half uurtje lekker kunt kloten en kunt ervaren hoe het nou precies werkt is het vaak al heel anders!

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 18:54

Ik heb ook sinds 2 weken de HTC touch 2. Vind het een erg fijne telefoon alleen vind ik wel vervelend dat ik niet dat klokje kleiner krijg..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 18:57

MissPromiss schreef:
Er zijn best veel Android-HTC's hoor :)

ikdoemaarwat schreef:
ja nu wel , toen niet,maar was ook niet tevreden over het gebruikersgemak van de telefoon zelf

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 19:17

Ik heb de HTC Touch Cruise II.
Opzich tevreden, hoewel de telefoon (aangeschaft in juli) al terug is geweest voor reparatie. Was vreselijk traag en ik had in no time onwijs veel krassen op mijn scherm... gelukkig allemaal netjes geregeld.

Wel kan ik er nog steeds NIET mee overweg met typen. Zelfs als ik zeker weet de juiste toets te raken verschijnt de letter van een toets eronder wel eens. Erg annoying... met een gewoon toetsenbord ging het veel sneller... :+

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 22:40

Ik heb ook een HTC! De Hero. :) Ik vind hem echt geweldig, net zoals het android systeem dat erop zit. :j

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 23:44

Ik heb de G1 (Google telefoon van htc). Met Android inderdaad. Maar nu, ruim een jaar later, weet ik nog steeds niet wat dat Android inhoudt? Ach, maakt ook niet uit. Hij werkt fijn. En dat is belangrijk!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 08:13

Haha Android is datgene wat je de hele tijd gebruikt ;) Dus gewoon het besturingssysteem, net als je op je pc (waarschijnlijk?) Windows hebt!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 08:29

Ik wil binnenkort de HTC Smart gaan aanschaffen. Iemand hier ervaring mee!? Die is voor mij redelijk betaalbaar, de rest is zo duur.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:02

De htc smart is nog niet uit in nederland.. sommige webshops hebben hem maar dat zijn buitenlandse modellen.. dus denk niet dat er (veel) mensen zijn met ervaring!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:48

Hier nog een HTC bokker. Met de HTC Hero. Ik had sinds Oktober een Samsung Jet maar dat beviel totaal niet. Tijdens de aanschaf duidelijk uitgelegd wat ik verlangde van mijn nieuwe toestel maar de jet was het uiteindelijk toch niet helemaal (bv bijna geen apps etc) al moet ik zeggen dat hij voor het standaard werk (SMS, beetje internet, bellen etc) wel gewoon goed is. Nu heb ik sinds gisteren de HTC Hero en ik ben er helemaal weg van. Nu is mijn moeder blij met de Jet en ik met mijn hero :D

Heeft iemand nog aanbevelingen voor apps die een must have zijn?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:00

De htc smart is wel uit hoor in Nederland. Heb 'm op de site van HTC gezien en dat ie gewoon in de winkels is.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:09

Hij zou er inderdaad al zijn maar hij is uitgesteld naar week 17/18..

@Chans:
Shopsavvy is wel grappig, kun je snel prijzen opzoeken enzo door een artikel te scannen met de barcodescanner..
Buienradar, Meebo enneehh als me wat te binnen schiet laat ik het wel weten ;)

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:11

Ik heb 'n HTC Hero en ik vind het een % -:(- $^ :( @@-ding. Spijt als haar op m'n hoof dat ik 'm gekocht heb. Vooral het 'toetsenbord'. Voor sommige functies kan je de telefoon niet horizontaal draaien (contacten toevoegen o.a.) en dan zit je dus met de piepkleine toetsjes te werken en raak ik steeds de verkeerde toets (en zulke dikke vingers heb ik toch niet :D). Gek word ik ervan. En er is ook geen stylus voor te koop. Die van de iPhone kan je wel gebruiken, maar die doet het niet echt goed. En het gebeurt me vaak, als ik zit te bellen, dat ik dan mezelf wegdruk, met m'n oor ofzo. Ook zo lekker handig. Of dat je drie handelingen moet verrichten om - tijdens een gesprek - je numeriek toetsenbord op het scherm te krijgen, ook al zo lekker handig, loop je dus constant achter de feiten aan, want je kan niet én luisteren én je toetsenbord bedienen. Heb je net gehoord wat je moet intoetsen, is je numeriek toetsenbord weer pleite....
Als iemand de oplossing voor me heeft...(uit het raam ermee :j)
Spijt...spijt...spijt...

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:20

Je toetsenbord kan je wel instellen hoor! Dat je gewoon ABC hebt zoals op gewone toetsen zegmaar ;) Je hebt als je een bericht typt een instellingentekentje, zo'n tandwiel en daar kan je je toetsenbordtype wijzigen!

En met dat tijdens het gesprek is het gewoon een knopje dan komtie toch? Mijn vriend heeft dus de hero maar die heeft daar nooit problemen mee!

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 19:22

Voor het 'tijdens een gesprek andere dingen aanklikken met je ook probleem':
Druk je scherm weer 'uit' als je opneemt :j

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:26

MissPromiss schreef:
Je toetsenbord kan je wel instellen hoor! Dat je gewoon ABC hebt zoals op gewone toetsen zegmaar ;) Je hebt als je een bericht typt een instellingentekentje, zo'n tandwiel en daar kan je je toetsenbordtype wijzigen!

En met dat tijdens het gesprek is het gewoon een knopje dan komtie toch? Mijn vriend heeft dus de hero maar die heeft daar nooit problemen mee!

Dan heb je me niet goed begrepen, het 'qwerty'-toetsenbord is geen probleem (kan blind/10-vingers typen) maar het gaat om de hele kleine toetsjes die je hebt als je het toestel 'rechtop' houdt, die zijn blijkbaar voor mijn dikke vingers te klein ;-)

Edit: Roxanne, ik ga meteen eens even kijken :j
Laatst bijgewerkt door dorothea op 25-04-10 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:27

Ja maar om dat op te lossen kun je toch zo'n ander toetsenbord nemen waardoor de knopjes groter worden ;)

Verder zijn er ook wel andere toetsenborden te vinden op internet of via de market die wat fijner zijn misschien!

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:28

Wat bedoel je? Als je een contact wil toevoegen ben je veroordeeld tot de kleine toetsjes, voor zover ik weet. Je kunt je toestel dan niet draaien, toch??

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:32

Nee je kunt hem dan niet draaien inderdaad.. maar als je dan op het tandwieltje drukt en dan toetsenbord type oid dan kun je "phone keybad" (mn vriend heeft hem engels) en dan heb je dus zo'n toetsenbord als op een "normale' telefoon en dan zijn ze dus een stuk groter! Ik heb zelf gelukkig geen problemen met de grootte van de toetsjes maar kan me voorstellen dat dit wel kan helpen als het niet lukt!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:52

Ik heb een kleiner scherm en vind die toetsjes eigenlijk heel fijn. Draaien doe ik nooit. Wel jammer vind ik dat de tekstvoorspelfunctie niet werkt in mijn browser. Sms'jes schrijven gaat lekker makkelijk, maar een post typen op Bokt is erg lastig. (En niet minder omdat een deel van het tekstvenster buiten mijn scherm valt en je dus ook niet altijd ziet wat je typt.)
En mail kan ik wel super schrijven maar niet versturen, omdat ik gmail heb. (of tenminste, heb het wel maar wil het niet gebruiken voor mail.

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 20:36

En het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg hotmail niet opgevraagd. Als ik hotmail opvraag krijg ik een leeg scherm. Bokt :D of nu.nl is geen probleem...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 20:56

Ik heb mijn hotmail account aan de email gekoppeld. Dat gaat prima.